کارکرد دستگاه پولیش حبوبات دست دوم صنعتی با ظرفیت چهارصد کیلو در ساعت می باشد و با روغن خوراکی انواع حبوبات را براق می نماید.
دستگاه پولیش در انتهای خط تصفیه حبوبات قرار می گیرد. ترتیب قرار گیری دستگاه ها در این خط بدین صورت می باشد، اول دستگاه بوجاری قرار می گیرد و سپس دستگاه نوار نقاله دستچین یا چشمی و در انتها نیز دستگاه پولیش جانمایی می گردد. البته قبل از این دستگاه ها می تواند بالابر کاسه ای باشد و یا دستی حبوبات به داخل مخرن شان ریخته شود.
کارکرد دستگاه پولیش حبوبات صنعتی بسیار ساده می باشد و در هنگام خرید، نحوه کار به مشتری آموزش داده می شود.
پولیش نمودن حبوبات سبب می شود از کدری محصول جلوگیری شود و در بسته ها براق بماند و دلیل دوم این هست تا از خرابی محصول قبل از بسته بندی جلوگیری می شود.

کارکرد دستگاه پولیش حبوبات دست دوم صنعتی

کارکرد دستگاه پولیش حبوبات دست دوم صنعتی

همانطور که در عکس می بینید دستگاه پولیش حبوبات می تواند به صورت درب دار و بدون درب باشد و این انتخاب توسط مشتری تعیین می گردد.
انتهای پره های پولیش که پی وی سی می باشد و مانند پارو روی سطح حبوبات تماس دارد و گردو غبار را برمیدارد و همین کار باعث ماندگاری بیشتر محصول می گردد و از طرف دیگر شایسته نیست حبوباتی که جهت بسته بندی استفاده می گردد کدر و گرد و غبار باشند و در سلفون خاک و گل آلود نیست و ظاهر بسته بندی شیک و مشتری پسند خواهد بود. ورودی پولیش دارای یک منبع استیل و ویبره می باشد و حبوبات توسط بالابر کاسه ای یا کاربر داخل این منبع ریخته می شود.
از طرف دیگر حتی اگر حبوبات به صورت فله ای عرضه باید بوجاری و پولیش شود. همین ظاهر شیک نزد مشتری سبب می گردد حتی کسانی کشاوزران برای خود یک سوله هر چند کوچک راه اندازی کنند برای اینکه انواع لوبیا قرمز، لوبیا چیتی، عدس، لپه و انواع حبوبات را پاک و براق نمایند.

کارکرد دستگاه پولیش حبوبات دست دوم صنعتی

دستگاه پولیش در دو نوع درب دار و بدون در ساخته می شود و در حاضر نمونه بدون در آن در نمایشگاه موجود می باشد. البته می توان در صورت درخواست خریدار درب نیز به اضافه نمود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک