قیمت فروش دستگاه بسته بندی پیلوپک با طراحی و ساخت مکانیکی یا دیجیتالی پی ال سی دار می باشد و برای بسته بندی کیک کلوچه پد الکل و موارد دیگر کاربرد دارد.
بسته بندی انواع کیک و کلوچه و بیسکویت هم با استفاده از همین دستگاه ها و تجهیزات به شکلی کاملا استاندارد و بهداشتی در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.
دستگاه بسته بندی قادر است که به صورت دوتایی بسته بندی را انجام داده و بدون نیاز به اپراتور این دستگاه با تنظیم و برنامه ریزی این کار عملی است که بسته بندی به این روش با دستگاه پیلوپک مقدور شده است. قیمت فروش دستگاه بسته بندی پیلوپک کلوچه و کیک در اندازه و شکل های متنوع و به صورت سنتی و جدید انجام می گیرد.
از دیگر مزایای منحصر به فردی که در این دستگاه ها موجود است بسته بندی به صورت دو سر دوخت است و محافظت محصولات در برابر نور آفتاب و رطوبت و همچنین مانع شده از نفوذ گرد و غبار و جلوگیری از فساد محصولات و ماندگاری هر چه بیشتر این محصولات از دیگر توانایی های این دستگاه ها است.
سرعت بسته بندی در دستگاه های بسته بندی کیک و کلوچه بالاتر است و کاملا خودکار و اتوماتیک بسته بندی به بهترین شکل ممکن انجام می شود و برای بسته بندی از سلفون های حرارتی و چسبی مصرف می شود.
فروش دستگاه ها به صورت نو و دست دوم انجام می شود و به سفارشات بسته به نیاز و موجود بودن انواع تجهیزات بسته بندی در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده می شود و برای این که دوام این تجهیزات و ماشین آلات موجود بیشتر شود همه از جنس استیل درجه یک ستخته شده اند و برای حمل و نقل هم در زیر دستگاه ها پایه هایی تعبیه شده است.
دریافت اطلاعات به صورت آنلاین امکان پذیر است اما می توانید با تماس با کارشناسان کلیه جزئیات و نحوه فروش هر نوع دستگاه بسته بندی را دریافت نمایید و این خدمات کاملا رایگان است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک