مشخصات دستگاه دمگیر تمیزکن کشمش مویز صنعتی سه فاز و با سه موتور می تواند چهار کار دمگیر، پوچگیر بوجاری و پولیش را انجام دهد.
اگر بخواهیم دستگاه دمگیر صنعتی را معرفی نماییم که در سال‌های اخیر خیلی مورد توجه تولید کنندگان انواع کشمش و مویز در استان های کشور قرار گرفته  اند و با بکارگیری از این ماشین آلات توانسته اند کشمش بسیار مرغوب را به بازار عرضه کنند.
برخی از باغداران انگور هنوز از وجود این‌ دستگاه ها مطلع نیستند و برایشان سوال هست که وقتی انگورها را خشک می کنند، حال باید چگونه  کشمش های پوچ را از کشمش های سالم جدا کنند یا چگونه باید دم های کشمش را بگیرند و دیگر آنکه چگونه تمام این ناخالصی ها را از کشمش های سالم  جدا  کنند.
باید گفت تمام این مراحل عملکردها را می توانید تنها با یک دستگاه که اکنون به شما معرفی می کنیم انجام دهید. البته می تواند از بالابر برای ریختن کشمش به ورودی دستگاه نیز استفاده نمایید که الزامی نیست.
کارکردن با این دستگاه بسیار آسان می باشد و یک کاربر نیز کافی می باشد.
مشخصات دستگاه دمگیر تمیزکن کشمش مویز:

دستگاه چهار کاره سه موتوره می باشد و جنس این دستگاه می تواند از آهن بارنگ کوره ای یا استیل باشد دمگیری –پوچگیری-  بوجاری و پولیش.
ورودی هفت الی هشت تن در ۱۲ ساعت
نوع  و قدرت موتور: ژن تبریز، یک اسب ،  ۱.۵ اسب و۳ اسب
ابعاد دستگاه،: ارتفاع ۲.۵۰- عرض ۹۵- طول ۳.۵۰
مشخصات فنی دستگاه دمگیر برای انواع کشمش و مویز می باشد و ثابت نیست و می تواند با توجه افزایش تناژ ورودی مشتری ، سایز  بزرگتر طبق سفارش مشتری ساخته شود.
مشخصات ذکر شده مشخصات دستگاه دمگیر تمیزکن کشمش مویز در بالا دارای یک پوچ گیر و یک عدد الک یا سرند می باشد  و در صورتیکه مشتری بخواد، می توان تعداد پوچگیر و سرندها را فزایش داد یا می توان از اینورتر برای کنترل دور موتورها استفاده نمود و آن زمان برآورده هزینه می گردد و قیمت اعلام می گردد.
فروش این نوع دستگاه در کشور رو به افزایش و اینطور باید بیان نمود هر باغداراری نیاز به چنین دستگاهی در کنار باغ انگور خود خواهد داشت.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک