مرکز فروش دستگاه خشک کن میوه دست دوم استوک کابینی تک فاز و سه فاز می تواند راهنمای مناسب برای شما باشد تا بتوانید خدمات بهتری دریافت نمایید.
از طریق سایت و کانال های شرکت می توانید اطلاعات خوب و مناسبی در زمینه فروش دستگاه خشک کن به دست بیاورید و یا از کارشناسان و متخصصین این جزئیات را دریافت نمایید. برخی از دستگاه های بسته بندی و خشک کن در نمایشگاه دایمی ما کاملا بدون کارکرد و استوک می باشند.
مرکز فروش دستگاه خشک کن میوه دست دوم همان طور که می دانید می تواند اطلاعات بسیار خوبی به شما بدهد تا بتوانید دستگاه ها و تجهیرات خود را برای خرید انتخاب کنید و این فروشگاه ها برای فروش پیشنهادات بسیار خوبی برای شما دارند.
سینی ها معمولا 50*70 می باشد و خشک کن تک کابین از 20 سینی تا 32 سینی می باشد و یعنی می توانید 6 کیلو میوه را بارگیری در هر سینی در هر مرحله خشک نمودن بارگیری نمایید و دو کابین می تواند تا 64 سینی باشد.
میوه، سبزی، صیفی جات بسیاری از محصولات غذایی و خوراکی به وسیله انواع خط تولید و فرآوری و بسته بندی به دست شما می رسند که تمیز و شسته و خشک شده هستند و بسیار خوب بسته بندی شده اند.
در بسیاری از فروشگاه ها و سوپر مارکت ها میوه و سیبزیجات خشک به وفور یافت می شوند و برای این که این خوراکی به دست مصرف کننده برسد استفاده و نصب و راه اندازی انواع دستگاه خشک کن نیاز است و می توانید برای گسترش و یا راه اندازی کارگاه خود از انواع دستگاه خشک کن دست دوم استفاده نمایید.
دستگاه های خشک کن دارای سیستم تایمر، رطوبت سنج و تنظیماتی هستند که به مشتری آموزش داده می شود و برای سالها با بازبینی های مرتب می توانند کار کنند و به این دلیل است که خرید دستگاه ها و ماشین آلات به صورت دست دوم مناسب است و این تجهیزات عمر طولانی تری دارند.
استیل مرغوب به کار رفته در بدنه و دیس های گالوانیزه های پانچ شده این دستگاه ها و همچنین سیستم گاز رسانی و عایق بندی و مشعل به خوبی کار خود را انجام می دهند و می توانند بدون نیاز به دخالت دست کار خود را ادامه دهند.
در مرکز فروش انواع دستگاه های دست دوم می توانید بر اساس هزینه و بودجه خود اقدام به خرید دستگاه نمایید و این نمایشگاه ها با فروش سالیانه و ویژه خود به خوبی توانسته اند پوشش مناسبی برای تهیه و تامین ماشین آلات صنعتی باشند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک