مرکز فروش دستگاه بوجاری پاکنی کشمش جهت تامین ماشین آلات دمگیری سه فاز و تکفاز خانگی و صنعتی در کرج محمدشهر امکان پذیر می باشد.
تمام عملکردهایی که سبب می شود تا کشمش باکیفیت تحویل بازار بدهید شامل پاک کردن کشمش از دم، ناخاصی، سنگ ریزه و خاشاک را می توانید با دستگاهی که هم‌اکنون یه شما معرفی می کنیم انجام دهید و دستگاه از لحاظ قیمت مناسب می باشد.
یادگیری کارکرد آن بسیار آسان می باشد و کاملا مکانیکی می باشد و یک کاربر جهت کار با این دستگاه کافی می باشد.
در مرکز فروش دستگاه بوجاری پاکنی کشمش، ماشین آلات دمگیری و تمیزکننده در سالهای اخیر بسیار مورد توجه این قشر از تولیدکنندگان تبدیل انگور با کشمش قرار گرفته است. اما باز بسیاری از باغداران از وجود این ماشین آلات مطلع نیستند.
البته طراحی و ساخت دستگاهی که بتواند کشمش را با کیفیت عالی پاک و تمیز نماید، بسیار مهم هست، حتی برخی از باغداران برایشان جای سوال هست که آیا عملکرد این دستگاه ها با کشمش آسیبی نمی رساند.
به همین دلیل این امکان را برای مشتریان فراهم‌ کرده ایم تا محصول خود را همراه خود آورده و از دستگاه تست محصول بگیرند تا از کیفیت عملکرد مطمئن شوند و با این عملکرد در
امروز دیگر حتی به صورت فله هم کشمش های دم دار یا پوچ در بازار نمی بینم و تولیدشان را بسیار مرغوب به بازار عرضه می کنند.
این مورد سبب شده است تا حس رقابت در بین تولیدکنندگان این محصول در بازار بوجود بیاید.
البته برخی از مشتریان ما باغدار نیستند و خودشان دارای کارگاهی هستند که کشمش بوجاری و دمگیری می کنند و کشمش ها را از باغداران خرید می کنند و تمامی پاک کردن کشمش ها را انجام می دهند.
و برخی از افراد پاکنی کشمش ها را به عنوان شغل دوم برای خود انتخاب کرده اند.
نکته ای باید اینجا ذکر شود این است ارگ در مدت یکماه از دستگاه استفاده نکردید، اول تسمه دینام را روغن کاری کنید و سپس دستگاه را روشن نمایید در غیر اینصورت تسمه ها پاره خواهد شد. این تجربه یکی از مشتریان بود که لازم دانستم اینجا ذکر کنم.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک