مرکز خرید دستگاه بسته بندی دست دوم کرج می باشد. در این مرکز می توانید انواع دستگاه های بسته بندی مواد غذایی و دارویی را بیابید.
این ماشین آلات می تواند در حوزه مواد غذایی و دارو می باشد. همچنین می توانید انواع دستگاه ها در خط بسته بندی حبوبات ( دستگاه بوجاری، دستگاه پولیس نوار نقاله و دستگاه بسته بندی)، خشکبار (دستگاه تفت، دستگاه لووک، نوار نقاله، بالابرها، دستگاه شورکن) انواع دستگاه خشک کن کابینی وتونلی را جستجو نمایید.
برای کسب اطلاع می توانید از دستگاه های موجود مرکز خرید دستگاه بسته بندی دست دوم کرج، مشخصات فنی ماشین آلات و قیمت آن می توانید با شماره 09126674754 تماس گرفته یا در واتساپ پیام بگذارید.
در بیشتر مواقع در هنگامی که مشتریان درخواست دستگاه را می کنند، از این عزیزان درخواست می گردد تا نوع محصول را با خود بیاورند تا در هنگام تحویل دستگاه با محصول خودشان، تست محصول گرفته شود.

مرکز خرید دستگاه بسته بندی دست دوم کرج

برای مثال یا در مورد خرید قوطی پرکن از مشتری درخواست تا چند نمونه از نوع قوطی دلخواه را با خود در جلسه مشاوره به همراه بیاورد تا مشخص گردد که دستگاه قوطی پرکن برای قوطی موردنظر کاربرد دارد و درهمان جلسه ابتدایی مشخص می گردد که آیا می توان این دستگاه را برای این قوطی تنظیم نمود.
بعد از عقد قرارداد تمام مراحل اورهال دستگاه به طور کامل انجام می گیرد و تمام آموزش کارکرد دستگاه توسط مهندسین ما به مشتریان انجام می گیرد.
حتی در برخی موارد دستگاه ما سه فاز باشد و مشتری عنوان می کند مکانی که باید دستگاه را در آنجا نصب گردد دارای برق تکفاز می باشد و دستگاه را میخواد اما باید تکفاز شود، بله این مورد امکان پذیر می باشد.
در این زمان در قرارداد نوشته می شود و در مدت زمانی که قرارداد یا توافق طرفین ذکر می گردد که دستگاه به صورت تکفاز تحویل مشتری می گردد.
یا حتی برخی از مشتریان دستگاه های خود را به مرکر ما می آورند که خدمات مانند بروزرسانی برنامه پی ال سی انجام گیرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک