قیمت مینی فر صنعتی قنادی رو کابینتی با توجه به دو نوع 4 سینی و 6 سینی با سوخت گاز و برق شهر تولید می گردد متفاوت می باشد.
فر قنادی کوچک و بزرگ صنعتی و خانگی فقط در تعداد سینی ها با یکدیگر با هم تفاوت هایی دارند و بسته به نیاز شما و مکانی که برای جانمایی آن در نظر گرفته اید باید خریداری شوند. در هنگام ثبت سفارش تولید بهتر است به این نکات دقت کافی داشته باشید.
هر دو نوع فر چهار و شش دیس رو کابینتی هم هستند و روی زمین هم قرار بگیرند وکاملا در کیفیت پخت کیک و شیرینی یکسان می باشند.
گاهی پیش آمده است که یک قنادی برای توسعه کار خود اقدام در کافی شاپ یا منزل به تهیه و خرید فر جدید با دیس های بیشتر می کند و با این کار بر حجم تولید خود می افزاید حال می تواند این فر چهار یا شش دیس باشد. فر نیمه صنعتی 4 و 6 دیس استیل قنادی تولید با ظرفیت صنعتی و خانگی و پختی یکنواخت را امکان پذیر می کند.
چون فر صنعتی خانگی دارای این قابلیت هستند که تمام حجم فر را با حرارت به صورت یکسان گرم نگه دارند و عملیات پخت به خوبی انجام می شود و سرعت کار هم بالا می رود، می توان به تولید بیشتر و فروش با کیفیت محصولات تولیدی خوش بین بود و تنوع یکی از مزایای فر صنعتی است.
به سفارش مصرف کننده و صاحبان قنادی و شیرینی پزی ها تولید انواع فر نیمه صنعتی استیل با محفظه سه جداره تولید شده و آماده واگذاری می باشد.
استفاده از مینی فر صنعتی قنادی رو کابینتی رونق زیادی گرفته است و انواع مختلف آن برای قنادی ها و کار در منزل های با استفاده از بهترین مواد استیل تولید می شود.
قیمت مینی فر صنعتی قنادی رو کابینتی از آن جایی که مناسب تر هم دارند برای آغاز به کار ویا کسانی که در کارگاه های و منازل کار می کنند مناسب هستند. سوخت این فر با گاز شهری است و حرارت لازم از این طریق تامین می شود.
پخت کیک و کلوچه در شهرها و مناطق مختلف ایران رونق دارد و انواع فر نیمه صنعتی به شهرستآنها گوناگون ارسال می شود و توسط کارشناسان مربوطه نصب می شوند و ضمانت کارخانه تحویل خریدار می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک