قیمت فر 4 و 6 دیس شیرینی پزی صنعتی برای شما که می خواهید کار خود را شروع کنید و با درآمد بهتر و کیفیت بالاتر برسید مناسب خواهد بود.
فر صنعتی شش دیس از مناسب ترین این تجهیزات است چرا که هم در فضای کوچک قابل استفاده است و هم این که برای تولید کننده خانگی با محدودیت های خاص این کارگاه ها مناسب عمل می کند و هیچگونه تفاوتی با دیگر انواع فر صنعتی ندارد.
قیمت فر 4 و 6 دیس شیرینی پزی صنعتی مناسب است و چون بدون واسطه و مستقیم از تولیدکننده تهیه و تامین می شود برای شما که می خواهید رونق بیشتری به کار خود بدهید و یا کارگاه خود را گسترش بدهید کاملا مناسب است و می توانید از تخفیف ها هم بهره مند شوید.

قیمت فر 4 و 6 دیس شیرینی پزی

قیمت فر 4 و 6 دیس شیرینی پزی

فرهای شیرینی پزی صنعتی برای تولید انواع کیک و کلوچه و برای این که کیفیت محصولات بیشتر و بهتر شود مورد استفاده است.
فر شش دیس از بدنه استیل ساخته شده است و چنانچه برای شستشو و نظافت نیاز به این کار باشد به سادگی قابل انجام است و دیگر این که پایه ها و یا چرخ های تعبیه شده کاملا می توانند در جابجایی ها کمک کنند و از طرفی عایق بندی این فر بسیار پیشرفته و صد در صد ایمن است.
شیشه دوجداره سبب شده است که مراحل پخت را زیر نظر داشته باشید و این مراجل به هر صورت کاملا دیجیتال هستند و شعله ها به صورت یکنواخت در داحل فر پخش شده و کار پخت به سرعت و به صورت یکسان انجام می شود.
قیمتها براساس کارکرد تعیین می شود و نوع و سایز فر صنعتی هم در تعیین قیمت موثر است و شما می توانید از نمونه های موجود در نمایشگاه ها بازدید کرده و بهترین و مناسب ترین فر صنعتی را خریداری کنید.
گارانتی و خدمات پس از فروش در تمام دستگاه ها قابل دریافت است و به خوبی می توانید از کارشناس فنی اطلاعات لازم را در هنگام نصب دریافت کنید و از سیستم کار فر آگاه شوید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک