قیمت فر گازی شیرینی پزی خانگی 4، 6 و هشت دیس ارزان و مقرون به صرفه است و با گارانتی و خدمات پس از فروش در اختیار خریدار قرار می گیرد.
قیمت فر گازی شیرینی پزی خانگی با توجه به تعداد دیس ها و میزان تولید تفاوت داشته و ما تهیه و تامین انواع فر شیرینی پزی را با قیمت مناسب و ارزان به عهده داریم و می توانید ثبت سفارشات خود را در اسرع وقت تحویل بگیرید.
قیمت فر گازی شیرینی پزی خانگی هم کوچک تر است و هم تعداد دیس های کمتری دارد اما کیفیت تولیدات و انواع کیک و کلوچه و شیرینی با این فر به صورت کاملا یکنواخت و یکدست پخته و تولید می شود. آماده سازی شیرینی دانمارکی، شیرمال و سنتی با فر شیرینی پزی خانگی به بهترین شکل صورت می گیرد. فر شیرینی پزی پایه هایی برای حمل و نقل آسان دارد.
بسیاری از شیرینی ها و کیک های صنعتی و خانگی با فرهای موجود در بازار تولید می شوند که قیمت انواع فر خانگی که در داخل کشور طراحی و تولید می شود بسیار مقرون به صرفه است و تولید کننده می تواند با استفاده از امکانات این فرها انواع کیک و کلوچه را با بهترین کیفیت تولید و تهیه و بسته بندی و در اختیار مصرف کننده قرار دهد. به عنوان مشاغل خانگی و کارآفرینی با خرید نمونه فرهای موجود در بازار که هم قیمت مناسب دارند و هم با گاز شهری کار می کنند می توان کارگاه تولیدی خود را مجهز کرده و با بهترین شرایط به پخت و تولید انواع شیرینی و کیک پرداخت.
فر گازی خانگی در سایز و ابعاد متنوع تولید می شود و در کارگاه ها از آن برای تولید با سرعت و دقت و پخت یکسان استفاده می شود. خرید انواع فر گازی شیرینی پزی به صورت صنعتی و خانگی از طریق سایت اینترنتی امکان پذیر است و این امکان به خریدار و تولید کننده را می دهد که بتواند بهترین فر را با تجهیزات جانبی و با قیمت مناسب خریداری کند و در هزینه های کارگاه قطعا صرفه جویی خواهد شد. مینی فرهای خانگی کارایی و استحکام بالایی دارند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک