قیمت فر کوچک گازی مشاغل خانگی جهت پخت کیک، بیسکویت و برای استفاده در کارگاه های کوچک قنادی و شیرینی پزی ارزان و با صرفه است.
فرهای گازی با توجه به این که با توجه به تمام خصوصیات دستگاه های کم مصرف تولید شده است کار شما را ساده تر می کند.
قیمت فر کوچک گازی که یه صورت اختصاصی برای کارگاه های کوچک و برای مشاغل خانگی طراحی و تولید شده است تمام مزایا و خصوصیات بک دستگاه خوب صنعتی را داشته و کار با آن برای تمام اپراتورها آسان خواهد بود.
به همین منظور می توانید اگر چنانچه قصد تولید انواع غذاهای خانگی دارید و یا این که برای کارگاه خود دستگاه های جدید نیاز دارید از این فرها سفارش داده که در صورت موجود بودن می توانید از نمونه های آن دیدن نموده و یا با ثبت سفارش اقدام به تولید می شود و نمونه های وارداتی و یا تولید داخل در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

قیمت فر کوچک گازی مشاغل خانگی

قیمت فر کوچک گازی مشاغل خانگی

قیمت فر مشاغل خانگی به چندین عامل بستگی دارد که در درجه اول به کیفیت و میزان مصرف سوخت و میزان تولید آن بستگی دارد و نمونه های تولید داخل در این زمینه با بهترین نمونه های وارداتی مشابه همخوانی داشته و تمام متریال مصرفی در این دستگاه ها اصل و با کیفیت عالی است.
فرهای گازی کوچک تمام توانایی های دستگاه های فر صنعتی بزرگ را داشته فقط تعداد دیس ها و طبقات در آن ها کمتر بوده و در نتیجه جای کمتری اشغال می کنند و البته حمل و نقل فرهای نیمه صنعتی کاملا ساده است و با توجه به پایه دار بودن آن ها کاملا قابل حمل و جابجایی هستند. این دستگاه ها علاوه بر این که با گاز شهری کار می کنند قابلیت این را دارند که با گاز مایع هم کار کنند.
در هنگام نصب و راه اندازی چنین فرهایی می توانید اطلاعات کامل و جامع را از کارشناس مربوطه دریافت کنید و ضمانت نامه های لازم هم در اختیار شما قرار می گیرد. سیستم تاخیر زمانی و آلام از دیگر ویژگی های این تجهیزات است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک