قیمت فر نیمه صنعتی 4 دیس چنده؟ با برآورد قیمت و نیاز کارگاه صنعتی یا قنادی انواع مینی فر برای تولید بیشتر و بهتر به این واحد بازرگانی سفارش دهید.
سوخت و سیستم تامین گرمای این دستگاه ها عمدتا گاز شهری است که البته بنا به سفارش تولید کننده گازی و یا برقی هم تولید می شوند. فر 4 دیس بسیار کارآمد طراحی شده اند و در جاهایی که نیاز دستگاه به برق تک فاز است سیستم برق کشی مورد بازبینی قرار می گیرد و یا بعضی فر با برق تک فاز هم کار می کنند.
قیمت فر نیمه صنعتی 4 دیس چنده؟ هماکنون این نوع که همانطور در عکس می بینید با قیمت 5.950.000 تومن عرضه می گردد.این فر از پرفروش ترین مینی فر شرکت فناوران ماشین شادمهر می باشد چون هم ابعاد کوچکی دارد و هم مصرف گاز پایین دارد و هم تک فاز هست که می تواند برای مشاغل ختگی بسیار مورد استفاده قرار گیرد.
به سفارش مصرف کننده و برای بعضی دستگاه ها سیستم گردش حرارت هم نصب می شود که برای پخت محصولات خاص استفاده می شود. انواع فر صنعتی قنادی برای شیرینی پزی به صورت 6 دیس تولید شده است و برای فروش آماده می باشد.
برای ساخت انواع فر صنعتی که در قنادی کاربرد بیشتری دارند بهترین مواد اولیه و تجهیزات مانند بدنه استیل به کار گرفته می شود و فر صنعتی به صورت 4 و 6 دیس ساخته می شوند و برای کارخانه ها و یا شیرینی پزی ها و قنادی ها ارسال می شوند.
تمام بدنه خارجی این فر از استیل قابل شستشو تهیه می شود و کلیه اجزای تشکیل دهنده کاملا از هم باز شده و قابل جابجایی به جایی دیگر هم هست. حتی فر صنعتی برای پخت پیتزا و یا برای نان های قندی دارای این امکانات بوده و هراز گاهی نیاز به شستشو دارند.
فر از سه جدار ساخته می شوند که جدار داخلی پشم سنگ می باشد تا برای پخت حرارت کامل به تمام نقاط دستگاه برسد و اتلاف گرما بسیار کم می باشد و محصول نهایی با کیفیت هر چه بیشتر عرضه شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک