قیمت فر نیمه صنعتی طبقه ای فن دار گازی 4 ، 6 و 8 دیس ارزان است و برای خریدار برای مشاغل خانگی و قبول سفارشات از کافی شاپ و قنادی ها کاربرد دارد.
فر طبقه ای به صورت ساخته شده است که هم جای کمتری می گیرد و هم این این که بسیار مقاوم و با استحکام ساخته شده است و از بهترین استیل درجه یک و با مواد بسیار عالی ساخته شده است.
قیمت فر نیمه صنعتی طبقه ای فن دار برای همگان و بخصوص برای تولید کننده خانگی و صنعتی اهمیت ویژه دارد و به همین منظور تلاش ما بر این است که بتوانیم بهترین و مناسب ترین نوع فر فن دار را به شما معرفی کنیم.
فر فن دار مزایای بسیاری دارد و این مزیت ها سبب شده است که هم انواع کیم و کلوچه و هم انواع شیرینی و کیک به سادگی در این فرها به صورتی کاملا یکدست و با پخت عالی تهیه می شوند.
فر نیمه صنعتی با برق کار می کند و با توجه به نیاز و میزان تولید و همچنین تعداد طبقات با برق سه فاز و تکفاز کار می کنند. قیمت هر نوع از دستگاه های صنعتی را می توانید به سادگی در اینترنتی و در سایت های معتبر پیدا کنید و فر نیمه صنعتی فن دار از آن جمله است.
طبقات فرها با توجه به این که چقدر تولید دارید و چه حجم کار می کنید اهمیت پیدا می کند و می توانید از انواع ساخته شده که در دسترس شماست دیدن نمایید.
قیمت ها بر اساس نوع و قطعات به کار رفته در هر دستگاه ساخته می شود و از جهتی هم فرهای فن دار به دلیل این که میزان پخت را به سرعت افزایش می دهد و همچنین می توانید به سادگی از آن ها در هنگام تولید و پخت استفاده کنید و تا جایی که امکان داشته است قیمت ها به روز شده و با تخفیف های لازم به شما فروخته می شود.
یکی از دلایل خرید این گونه دستگاه ها هم قیمت مناسب آن ها و هم بالا بردن کیفیت تولید انواع شیرینی و کیک و حتی انواع کلوچه است که کار را برای شما ساده تر کرده است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک