قیمت فر نیمه صنعتی طبقه ای فن دار گازی چهار و شش دیس خانگی کم مصرف ارزان است و برای خریدار به صورت تضمینی و با گارانتی عرضه می شود.
فر طبقه ای به صورت ساخته شده است که هم جای کمتری می گیرد و هم این این که بسیار مقاوم و با استحکام ساخته شده است و از بهترین استیل درجه یک و با مواد بسیار عالی ساخته شده است.
قیمت فر نیمه صنعتی طبقه ای فن دار برای همگان و بخصوص برای تولید کننده خانگی و صنعتی اهمیت ویژه دارد و به همین منظور تلاش ما بر این است که بتوانیم بهترین و مناسب ترین نوع فر فن دار را به شما معرفی کنیم.

قیمت فر نیمه صنعتی طبقه ای فن دار

قیمت فر نیمه صنعتی طبقه ای فن دار

فر فن دار مزایای بسیاری دارد و این مزیت ها سبب شده است که هم انواع کیم و کلوچه و هم انواع شیرینی و کیک به سادگی در این فرها به صورتی کاملا یکدست و با پخت عالی تهیه می شوند.
فر نیمه صنعتی با برق کار می کند و با توجه به نیاز و میزان تولید و همچنین تعداد طبقات با برق سه فاز و تکفاز کار می کنند.
قیمت هر نوع از دستگاه های صنعتی را می توانید به سادگی در اینترنتی و در سایت های معتبر پیدا کنید و فر نیمه صنعتی فن دار از آن جمله است.
طبقات فرها با توجه به این که چقدر تولید دارید و چه حجم کار می کنید اهمیت پیدا می کند و می توانید از انواع ساخته شده که در دسترس شماست دیدن نمایید.
قیمت ها بر اساس نوع و قطعات به کار رفته در هر دستگاه ساخته می شود و از جهتی هم فرهای فن دار به دلیل این که میزان پخت را به سرعت افزایش می دهد و همچنین می توانید به سادگی از آن ها در هنگام تولید و پخت استفاده کنید و تا جایی که امکان داشته است قیمت ها به روز شده و با تخفیف های لازم به شما فروخته می شود.
یکی از دلایل خرید این گونه دستگاه ها هم قیمت مناسب آن ها و هم بالا بردن کیفیت تولید انواع شیرینی و کیک و حتی انواع کلوچه است که کار را برای شما ساده تر کرده است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک