قیمت فر قنادی 6 دیس فن دار مناسب و می تواند نه تنها در آماده سازی انواع شیرینی و کیک به شما کمک کند بلکه برای کافی شاپ و کارگاه هم بسیار راه گشاست.
فر قنادی به صورت ایستاده ساخته می شود و به دلیل پایه ها و چرخ هایی که در زیر دستگاه نصب شده است جابجایی و حرکت دادن آن ها ساده تر است و می توانید استفاده بهینه تری از این تجهیزات بکنید.
قیمت فر قنادی 6 دیس فن دار برای تولید کننده خانگی منبع درآمد عالی است و به جهت این که پخت با این نوع دارای کیفیت بالا هستند برای خریدار می توانند درآمدزایی تولید کرده و کیفیت محصولات و انواع شیرینی و کیک را تا حد زیادی بالا می برند. لطفا در کانال ” مینی فر قنادی” عضو شوید تا از نظرات مشتریان مطلع گردید.

استیل به کار رفته در طراحی و ساخت فر فن دار از بهترین و مرغوب ترین است و ایجاد امنیت و ایمنی بیشتری برای اپراتور در حین استفاده می کند.
فر قنادی کاربردی است و طراحی و ساخت آن توسط کارشناسان مجرب در کارگاه های تولیدی انجام می شود و همگام با پیشرفت صنایع و تولیدات صنعتی امکان ساخت این تجهیزات فراهم شده است.
فروش اینترنتی این دستگاه ها سبب می شود که قیمت ها ارزان تر و مقرون به صرفه تر باشند و برای خرید فرهای صنعتی با مشکل مواجه نخواهید شد.
فر فن دار می تواند میزان پخت و سرعت آن را افزایش داده و با چرخش هوای گرم، هوای داغ و شعله ها به صورت یکسان به همه قسمت های فر منتقل می شود و کار پخت با کیفیت بهتری انجام می شود.
فر 6 دیس فن دار برای قنادی و شیرینی پزی مناسب است و از حجم و سایز مناسب برخوردار است و به صورت اتوماتیک کار می کند و انجام کارها را برای شما ساده تر می کند.
فروشگاه های اینترنتی نمونه های مختلف و متنوع را به شما معرفی می کنند و این امر موجب می شود که کار شما سریع تر وبا سرعت و دقت بیشتری انجام شود و کیفیت تولیدات هر چه بیشتر و بهتر می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک