قیمت فر قنادی نیمه صنعتی خانگی کوچک فن دار برای تولیدکننده خانگی و کارگاه های کوچک تولید کیک و کلوچه ارزان و با تخفیقف خواهد بود.
قیمت فر قنادی نیمه صنعتی خانگی را از طریق سایت و به صورت آنلاین دریافت نمایید و در بین انواع تولیدات بهترین گزینه مورد نیاز خود را انتخاب نمایید.
فر قنادی نیمه صنعتی که کاربرد خانگی دارد طبق فرهای صنعتی طراحی شده اند، این مینی فر های خانگی دارای فن می باشند.
فن در فرها سبب می گردد دمای فضای داخل فر به طور یکسان پخش گردد و اصطلاحا می گویند فر کانوکشن دار و این فرهای به دلیل اینکه ابعاد کوچکی دارند، به مینی فرها یا فرهای نیمه صنعتی معروفند که در منزل یا کارگاه های کوچک و بزرگ کاربرد فراوان دارند.
در این فرهای کوچک علاوه بر پخت کیک و شیرینی می توان انواع غذای گوشتی مانند پیراشکی یا رولت کوکو سبزی و لازانیا و پیتزا را آماده نمود.
قدرت خرید و هزینه های جاری و همچنین مبلغ و ابعاد و سایز فر می تواند در انتخاب شما تاثیر گذار باشد. فر نیمه صنعتی دارای درب شیشه ای نشکن است و می توانید مراحل پخت را مشاهده کنید.
در قنادی نیمه صنعتی ساخته شده و معرفی شده به شما از هر جهت مورد تایید است و استانداردهای لازم را دارد و می توانید به بهترین قیمت اقدام به سفارش خرید نمایید و کارشناسان ما اطلاعات فنی و جزئیات لازم را به شما خواهند داد. فر نیمه صنعتی برای تولیدات خانگی بسیار مناسب است و تولید هر گونه کیک و کلوچه و شیرینی سنتی و صنعتی با استفاده از انواع فر خانگی امکان پذیر است و می تواند رونق قنادی و شیرینی پزی ها را دو چندان کنند.
دانستن قیمت انواع فر نیمه صنعتی به کارآفرینان کمک می کند که بهترین خرید را داشته باشند و برای تجهیز کارگاه خود می توانند از انواع فر نیمه صنعتی خانگی که در داخل کشور طراحی و ساخته شده است دیدن نموده و به همین منظور کلیه تجهیزات و انواع فر در سایت موجود بوده و به سادگی می توان نوع فر و میزان کارکرد و تولید آن را بررسی و سپس با توجه به قیمت اقدام به ثبت سفارش کرد.
خرید اینترنتی از هم اکنون آغاز شده است و کلیه امکانات برای خرید موفق در اختیار خریدار و تولیدکننده های انواع کیک و کلوچه و بیسکویت در قنادی های کوچک و کارگاه های خانگی قرار می گیرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک