قیمت فر قنادی شیرینی پزی 4 دیس رومیزی برای کارآفرینان و کارگاه های تولید شیرینی و کیک سنتی بسیار ارزان است و خرید به صورت اینترنتی انجام می شود.
فر قنادی 4 دیس برای نصب و راه اندازی در منزل و یا کارگاه های کوچک مناسب است و به دلیل این که دارای سایز کوچک تری است و به صورت ایستاده ساخته شده است کم جا است و قابل نصب در فضای کوچک هم هست.
قیمت فر قنادی شیرینی پزی 4 دیس رومیزی برای تولید کننده های حانگی و کارآفرینان می تواند به صرفه باشد بلکه سفارش و خرید فرهای شیرینی پزی برای کارخانجات بزرگ هم مقرون به صرفه خواهد بود و سبب می شود که تولیدات شما با کیفیت بهترین به دست مشتری برسد.
قیمت فر قنادی به چندین عامل بستگی دارد که یکی از آن ها تعداد دیس ها و اتوماتیک و یا نیمه اتوماتیک بودن فر قنادی شیرینی پزی است و از جهت دیگر قطعاتی که در ساخت فر شیرینی پزی به کار برده و نصب می شود از کیفیت و استاندارد بسیار بالایی برخوردار است.
از طرف دیگر فرهای قنادی از شیشه های نشکن و دو یا سه جداره ساخته می شوند و همین امر میزان ایمنی این تجهیزات را دوچندان می کند و دیگر این که قابلیت این فرها در هنگام پخت بسیار بالا بوده و به خوبی شعله ها پخش و به صورت یکسان به همه قسمت های فر منتقل و پخش می شوند.
قیمت گذاری فرهای صنعتی شیرینی پزی و کیک پزی بر اساس نوسانات قیمت مواد اولیه در بازار انجام می شود و البته در نمونه های طراحی و ساخته شده در داخل کشور می توانید همین تجهیزات را با کیفیت بالاتر و به قیمت مناسب تر انتخاب و خریداری نمایید.
فر قنادی 4 دیس نه تنها می تواند سرعت کار پخت را افزایش دهد بلکه می تواند کیفیت تولیداتی مانند انواع کیک و شیرینی و بیسکویت را هم تا حد زیادی ارتقاء داده و این امر مصرف کننده را برای تهیه و خرید محصولات ترغیب می کند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک