قیمت فر قنادی شیرینی پزی فن دار 4، 6 و 8 دیس جهت کاربرد مشاغل خانگی است چه ویژگی های دارد؟ در چه جاهایی مورد استفاده قرار می گیرد؟
تمام مینی فر که امروز در کارگاه ما تولید می گردد فن دار می باشند. فن سبب می گردد تا گرما در داخل فر پخش گردد و کیک و شیرینی به صورت یکدست و کیفیت بالا پخت گردد.
قیمت فر قنادی شیرینی پزی فن دار گازی در نوع خانگی بسیار مقرون به صرفه می باشد و ورودشان به منازل برای سالهای طولانی خواهد بود لذا لازم است در انتخاب اجاق و فر خود نهایت دقت را داشته باشیم. امروزه در بسیاری از خانه ها برای تهیه و پخت کیک، شیرینی، ماهی، گوشت، پیتزا از فر استفاده میگردد بدون شک داشتن اطلاعات کافی پیش از خرید هر وسیله ای، راه گشا و تسهیل کننده در امر انتخاب خواهد بود.

در مینی فرهای گازی غذاها بدین صورت پخته می شوند که حرارت از طریق المان های حرارتی تابیده می شوند که این المان ها غالبا در بالای محوطه تنور فر یا پایین آن دیده می شوند، در بعضی محصولات نیز این المان ها به صورت مخفی در آمده اند.
فرهای برقی نیز در دو مدل سنتی و کانوکشن موجود هستند در مدل های دارای قابلیت کانوکشن، جهت پخش کردن حرارت به تمام نقاط داخل محوطه تنور فر یک فن تعبیه شده است.
بسیاری از شیرینی پزها مخصوصا فرهای کانوکشن دار را انتخاب می کنند و به مزایای آن باور دارند. غلب فرهای استاندارد دست کم دارای چهار طبقه داخل فر هستند، گاهی نیز شش و هشت طبقه، قاعدتاً هرچه تعداد طبقات فر بیشتر باشد حجم آن نیز بالاتر رفته و قیمت فر نیز بالاتر می رود.
قیمت فرهای برقی و گازی با اختلافی اندک در یک بازه قرار دارند ولی تا حدی فرهای گازی از قیمت های بالاتری برخوردارند. به علت شهرت خوب فرهای برقی در پخت، افراد زیادی تمایل به استفاده از آن ها دارند. قیمت فر گازی شیرینی پزی جهت استفاده در قنادی را می توانید از فروشگاه های آنلاین به صورت مستقیم و با قیمت مناسب و به صورت اینترنتی خریداری نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک