قیمت فر طبقه ای قنادی خانگی کوچک بسیار مناسب سبب می  شود این دستگاه ها بهترین نمونه برای خرید باشد و جدیدترین انواع ماشین آلات مورد نیاز پخت نان و کیک و شیرینی طراحی و ساخته شده است و به نمونه های برتر این تجهیزات اشاره می کنیم.
برای خرید انواع فر به صورت طبقه ای می توانید به کانال فعال تلگرامی “مینی فر قنادی” این ماشین آلات مراجعه نمایید و با نمونه های بیشتری از این دستگاه فرها  آشنا خواهید شد.
قیمت فر طبقه ای قنادی خانگی کوچک برای خرید مناسب بوده  و به همین جهت به کارآفرینان و یا تولید کننده های کوچک خانگی توصیه می شود که از نمونه های گوناگون خارجی و ساخت داخل کشور دیدن نمایند.
در فرهای قنادی بهینه سازی مصرف سوخت صورت گرفته است. همچنین به دلیل پایه و چرخ ها که به صورت آپشن در صورت درخواست مشتری در زیر فر تعبیه شده است جابجایی این دستگاه بسیار ساده است.

قیمت فر طبقه ای قنادی خانگی کوچک

قیمت فر طبقه ای قنادی خانگی کوچک

به دلیل عایق بندی پشم سنگ مناسب دیواره میانی فر قنادی از کاهش افت حرارتی برخوردار است و همین امر ایمنی دستگاه را بیشتر و کار با آن را ساده تر می کند.
در قیمت گذاری فرهای قنادی به چندین عامل توجه می شود که فر حرارت مستقیم می باشد یا غیر مستقیم کانوکشن هست. عکس و مشخصات فنی هر دو نوع فر در کانال تلگرام موجود می باشد و اگر سوال برایتان ایجاد شد می توانید با ادمین تماس بگیرید.
به عنوان مثال بهترین قطعات و متریالی که در ساخت این فرها به کار برده می شود بسیار اهمیت دارد و دیگر این که عایق بندی و میزان صرفه جویی در سوخت سبب می شود که قیمت ها تغییر کند و البته بازار مواد اولیه هم در این میان تاثیرگذار است.
فر طبقه ای که به صورت پایه دار ساخته می شود و برای مصارف خانگی مناسب است از بدنه مقاوم و همچنین از بهترین متریال ساخته شده است و در عین حال قیمت مناسبی هم دارد. قیمت ها به روز شده و قابل دسترسی در کانال تلگرام است و به خوبی می توانید از آنها برای خرید استفاده کنید.

درباره admin2

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک