قیمت فر صنعتی کیک پزی خانگی با توجه به تعداد سینی متفاوت می باشد، کارشناسان ما گزینه های زیادی را با قیمت مناسب در اختیارتان قرار می دهد.
پخت انواع کیک و شیرینی با فرهای خانگی چهار، شش و هشت دیس تک فاز با ابعاد سینی 40*60 انجام می گیرد. این مینی فرها دارای فن می باشند و بهمین دلیل گرما به طور یکسان در فضای داخلی پخش می کنند. این شرکت با ساخت این مینی فرهای قنادی کارگاه های کوچک و بزرگ صنعتی را راه اندازی نماید.
قیمت فر صنعتی کیک پزی خانگی برای مشاغل خانگی هم اهمیت ویژه ای دارد. چرا که تولید کننده خانگی و کارگاه های شیرینی پزی کوچک بایستی بتواند با هزینه های محدود تجهیزات موردنیاز خود را خریداری کند.
در آموزشکده و مدارس فعال شیرینی پزی در کشور از فرهای نیمه صنعتی خانگی بسیار پرکاربرد می باشد. قیمت فرهای صنعتی نیمه اتوماتیک و اتوماتیک تفاوت هایی دارد و فر خانگی کیک پزی قیمت مناسب تری دارد از این جهت که سایز کوجک تری دارد و جابجایی و نصب آن بسیار ساده تر است و تعداد طبقات فر هم می تواند در روند قیمت گذاری تاثیرگذار باشد.
فرهای کیک پزی را می توانید با اطیمنان خاطر از جهت کیفیت و مقاومت تجهیزات و قطعات خریداری نمایید و قیمت هر یک از دستگاه ها با توجه به این که کدام یک بیشتر برای کار شما مناسب تر است انتخاب و خریداری نمایید. ثبت سفارش خرید بر اساس نوع دستگاه و شرکت تولید کننده تعیین می شود و قیمت ها متفاوت است.
اما باید بدانید که سفارش خرید انواع فر صنعتی از طزیق اینترنتی برای شما هزینه کمتری دارد و به سادگی می توانید خرید موفق را تجربه کنید. انواع فر صنعتی با کیفیت بسیار عالی را از فروشگاه های معتبر اینترنتی خریداری نمایید و ما کلیه قیمت ها و میزان کارایی و مشخصات فر را از طریق آنلاین و تلگرام در اختیار شما قرار می دهیم و نصب و را در سریع ترین زمان ممکن انجام خواهیم داد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک