قیمت فر شیرینی پزی 5 دیس کارگاهی گازسوز پخت انواع کیک برای شما ارزان و مناسب است و با آن می توانید کارگاه خود را به خوبی تجهیز کنید.
کلوچه پزی 5 دیس برای کارگاه هایی که نیاز به تجهیز و پیشرفت دارند بسیار مناسب و با خرید فر 5 دیس می توانید به کیفیت تولید بالاتر برسید.
ویژگی های فرهای کارگاهی می توانند به چند دسته تقسیم شوند مانند صرفه جویی در زمان و فضای پخت، امکان ایجاد کارگاه ها و واحدهای پخت بیشتر، صرفه جویی در هزینه ها در پایان تولید، امکان تولید انواع شیرینی و کلوچه و نان، قابلیت کنترل دما از جمله محسنات و ویژگی های این فرها می باشد.
قیمت فر شیرینی پزی 5 دیس کارگاهی برای شما چندان گران نخواهد بود و می توانید به راحتی قیمت ها را با یکدیگر مقایسه نموده و چون این مجموعه به صورت مستقیم به خرید و فروش می پردازد قطعا این قیمت ها برای شما ارزان تر خواهد بود.
برای این که بتوانید از این فرها در کارگاه های خود استفاده کنید می توانید به ظرفیت تولید و قیمت ها هم توجه داشته باشید. فرهای گارگاهی که با تعداد دیس های مختلف و طبقات متنوع طراحی و ساخته می شوند برای کارگاه و رستوران ها و نانوایی هایی می تواند بسیار مناسب باشد.
برای حمل و نقل آسان فرهای کارگاهی چرخ هایی در زیر این دستگاه ها تعبیه شده است که جابجایی را ساده تر می کند و حتی برای شستشو هم کار شما ساده تر می شود، چرا که این فرها دارای بدنه استیل هستند و به خوبی تمام قطعات و طبقات و دیس ها شسته و نظافت می شوند.
برای دسترسی آسان تر به اطلاعاتی که برای خرید انواع فر کلوچه پزی دارید می توانید به سایت مراجعه کرده و همچنین از طریق تلفنی با کارشناسان این اطلاعات را به سادگی به دست بیاورید.
ضمانت نامه این فرها و گارانتی و نصب رایگان در اختیار خریدار قرار داده می شود و این امکان وجود دارد که در نمایشگاه و فروشگاه های اینترنتی و یا فروشگاه های معتبر انواع دستگاه فر کارگاهی را از نظر قیمت مورد بررسی قرار دهید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک