قیمت فر شیرینی پزی کارگاهی گازی چقدر است و به چه صورت می توان لیست قیمت ها را به روز شده دریافت و بررسی های لازم را برای ثبت سفارش انجام داد؟
فرهای شیرینی پزی شاید یکی از مناسب ترین فرهای قنادی و شیرینی پزی برای کارگاه ها باشند، چرا که هم قیمت مناسب دارند و هم در مدل های متنوع ساخته می شوند.
قیمت فر شیرینی پزی کارگاهی گازی بسیار مناسب است و در دو مدل برقی تولید می شود. معمولا این فرها در سه طبقه مجزا، جریان الکتریکی به صورت جداگانه توسط میکرو کنترلرها تنظیم و کنترل می شود. سیستم کنترل مجزا می تواند عمل گرمایش را کنترل کرده و از بالا و پایین با سیستم جداگانه این عمل گرمایش تحت کنترل است.
عملیات پخت در این روش به بهترین حالت صورت می گیرد و قابلیت تنظیم گرما و عملیات پخت یکی دیگر از محسنات فر شیرینی پزی کارگاهی است.
در هر طبقه شیشه های درب نشکن هستند و شیشه مقاوم می تواند هم در نگهداری هوای گرم داخل فر موثر باشد و هم توانایی ایجاد ایمنی را چندین برابر می کند.
برای این که حمل و نقل این فرها ساده تر شود، دستگاه به چهار چرخ گردان مجهز گردیده است و و این چرخ ها انتقال فر به نقاط مختلف را امکان پذیر و ساده تر کرده است.
فرهای کارگاهی برای این که توانایی تولید و پخت در شرایط مختلف را داشته باشند به دو صورت برقی و گازی طراحی و ساخته می شوند و بر اساس نیاز به هر دو سیستم مجهز خواهند شد و همین باعث می شود که علاوه بر توانایی هایی که برخی از آنها اشاره کردیم بتوانید با قیمت مناسب فر شیرینی پزی مورد نظر خود را خریداری کنید.
از ویژگی های این فرها می توان به صرفه جویی در فضایی که در آن کار و پخت صورت می گیرد اشاره کرد و پایین بودن هزینه تولید محصول و تولید انواع نان و شیرینی از ظرفیت های فرهای کارگاهی است و از آن گذشته قیمت فر شیرینی پزی کارگاهی برای کلیه تولید کننده بسیار ویژه برآورد خواهد شد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک