قیمت فر شیرینی پزی چهار دیس با توجه به اندازه و حجم دستگاه تعیین می شود و شما هنگام سفارش باید تعداد سینی مد نظرتان و اندازه دستگاه را متناسب با فضای کاری خود اعلام نمایید.
امروز ما قصد داریم برای دوستانی که می خواهند کسب و کار پر درآمدی داشته باشند را انواع فر های شیرینی پزی متناسب برای هر کسب و کاری را معرفی نماییم. هدف و سیاست کلی شرکت ما بر این مبنا بوده است که بتوانیم آمار اشتغالزایی را چندین برابر نماییم و بتوانیم با ارائه مشاوره درست و قراردادن کارآفرینان در مسیر درست، آنها را به نتیجه نهایی مد نظرمان برسانیم. چهار دیس دارای یک فن و شش دیس و هشت دیس هر کدام دارای دو فن می باشند. فن در فرهای قنادی الزامی می باشد زیرا فن در جریان یکسان حرارت در فضای داخلی بسیار حائز اهمیت می باشد.

قیمت فر شیرینی پزی چهار دیس خانگی به سه نوع 4 یا 6 و یا 8 دیس ساخته می شود. ابعاد سینی های این فرها 40*60 می باشد. زیاد یا کم کردن تعداد سینی های فر بستگی به حجم کاری و فعالیت شما دارد. اگر شما یک مغازه در شهر کوچک دارید و مشتری های زیادی به شما مراجعه نمی کنند فر های شیرنی پزی چهار دیس برای شما مقرون به صرفه است و شما می توانید با کمترین هزینه این فر کم فضا را خریداری کنید. البته اگر حجم کاری شما در حد کارگاه یا حجم تولید شما زیاد است شما می توانید از فر های 8 دیس استفاده کنید که میزان تولید انواع کیک و شیرینی را زیاد می کند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک