قیمت فر برقی طبقه ای قنادی کوچک که با ضمانت نامه و خدمات پس از فروش عرضه می شوند بسیار مقرون به صرفه هستند و به صورت اینترنتی به فروش می رسند.
قیمت فر برقی طبقه ای قنادی کوچک که به اسم مینی فر قنادی مطرح می گردد، با توجه به این که حرارت غیر مستقیم دارد و پخش شعله در آن به صورت یکنواخت انجام می شود. این مینی دارای تایمر و نمایشگر درجه حرارت و زمان تعیین شده می باشد و به صورت دیجیتال کار می کند بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.
فر قنادی برقی که با برق سه فاز و یا تک فاز کار می کند، دارای تعداد طبقات یا سینی مختلف به صورت 4، 6 یا 8 دیس است و برای قنادی و یا کارگاه های کوچک خانگی از فر کوچک خریداری کنید تا بتوانید هم در فضای کوچک منزل از آن استفاده کنید و هم این که کیفیت تولید کیک و شیرینی و کلوچه تولیدی را بالاتر ببرید.
برای خرید به فروشگاه اینترنتی مراجعه نمایید. فر قنادی طبقه ای قنادی برای نصب و راه اندازی در بسیاری از نانوایی و قنادی ها مورد نیاز است و می توانید با توجه به حجم تولید و میزان تولید خود اقدام به خرید نمایید. انواع فر به صورت طبقه ای و با تعداد دیس های مختلف ساخته می شوند و برای گسترش و یا راه اندازی قنادی بسیار مناسب هستند.
خرید اینترنتی انواع فر برقی د رکاهش هزینه های ما موثر بوده و در سریع ترین زمان ممکن می توانید سفارشات خود را دریافت نمایید. در قنادی و نانوایی ها نصب و راه اندازی انواع فر برقی طبقه ای به ایجاد کیفیت برتر و تولید هر چه بیشتر کمک کننده است.
برای فضاهای کوچک و از آن جایی که میزان تولید در هر قنادی متفاوت است خرید فر قنادی توصیه می شود و برای دریافت سفارشات خود به کانال تلگرام و به صورت آنلاین مراجعه نمایید. قیمت هر یک از فرها متفاوت است و به صورت آنلای و با قیمت بسیار مناسب به شما واگذار خواهد شد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک