قیمت فروش دستگاه بسته بندی چهار توزین دست دوم که مناسب کارگاه صنعتی متوسط و بزرگ اعلام می شود. این دستگاه قابلیت سیستم تاریخ زن و گاز ازت را دارد.
همان طور که می دانید تفاوت دستگاه های توزین دار در تعداد توزین های دستگاه بسته بندی است. هر چقدر که تعداد توزین ها بیشتر شود می توان گفت که سرعت بسته بندی هم بیشتر می شود.
دستگاه دو توزین می تواند در دقیقه 10 الی 20 عدد بسته بندی نماید و در دستگاه 4 توزین در دقیقه 20 الی 30 عدد بسته بندی وابسته به گرم معین شده انجام می گیرد.
دستگاه چهار توزین بسته بندی قابلیت نصب تاریخ زن و گاز ازت را هم دارد و فقط باید دستگاه کپسول ازت را در محل بسته بندی نصب کرده و به این ترتیب پس از نصب، بسته ها را می توان از گاز ازت پر کرد.

قیمت فروش دستگاه بسته بندی چهار توزین

قیمت فروش دستگاه بسته بندی چهار توزین

قیمت فروش دستگاه بسته بندی چهار توزین به عواملی مانند کیفیت مواد اولیه و همچنین نو و یا دست دوم بوده ماشین آلات بستگی دارد و کیفیت دستگاه های تولید داخل همان طور که می دانید قابل رقابت با دستگاه های خارجی است.
کلیه تجهیزات و ماشین آلاتی که در داخل کشور جهت بسته بندی طراحی و تولید و ساخته می شود دارای استانداردهای روز هستند. بسته بندی انواع حبوبات و شکر و قند خرد شده و همچنین میوه جات و سبزیجات را می توان را این دستگاه بسته بندی نمود.
دستگاه چهار توزین ابعاد و اندازه های بزرگ نداشته و بنابراین برای کارگاه های کوچک خانگی قابل استفاده و نصب است.
این دستگاه به صورت تمام اتوماتیک کار کرده و عملکرد الکترومکانیک داشته و برق مصرفی در این دستگاه سه فاز است و بسته به نوع درخواست مشتری قابل تغییر به تک فاز خواهد بود.
تمام تجهیزاتی که در وب سایت و یا در نمایشگاه های خرید و فروش با قیمت مناسب به شما معرفی می شوند. اعلام قیمت فروش دستگاه بسته بندی چهار توزین و دیگر دستگاه ها در حوزه مواد غذایی به صورت آنلاین ممکن است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک