قیمت سیل وکیوم سالاد نیمه اتوماتیک را چگونه کنم؟ آیا دستگاه سیل نیمه اتوماتیک برای کارگاه های خانگی مناسب است؟ قیمت انواع دستگاه سیل وکیوم چقدر است؟
بسیاری از دستگاه ها و تجهیزاتی که در خط تولید و بسته بندی موردنیاز است در داخل کشور ساخته می شود و از آن جمله دستگاه سیل وکیوم نیمه اتوماتیک است که با کیفیت و استاندارد در کارگاه های صنعتی داخلی طراحی و ساخته می شود و قیمت فروش مناسب و ارزان تری هم دارند.
قیمت دستگاه سیل وکیوم بنابر سایزهای مختلف، تغییر می کند و برای بسته بندی میوه و سبزیجات و خشکبار به کار گرفته می شود. دستگاه سیل وکیوم دارای شکل های بسیار متنوعی با توجه به سلیقه و نیاز مشتریان و نوع محصول می باشد.

فعالیت دستگاه وکیوم سالاد به این شکل است که ابتدا ظرفی که برای بسته بندی سالاد در نظر گرفته ایم را در محل که در دستگاه تعیین شده است قرار می دهیم، سپس سلفونی که از جنس پلاستیک یا آلمینیوم است را بر روی ظرف قرار داده و فعالیت سیل کردن را انجام می دهیم. این دستگاه طوری ساخته شدهکه کیفیت مواد غذایی را در اولویت خود قرار داده است و اهمیت زیادی برای آن قائل می باشد. در واقع با خلاء کردن هوای داخل ظرف و انتقال گاز هایی برای ماندگاری بیشتر این مواد غذایی، به ثبات کیفیت این مواد غذایی کمک می کند و مثل روز اول تازه می کند محصول نهایی هیچ گونه فاسد و بو نارمرغوب به خود نمی گیرد.
از این دستگاه می توان تعداد قابل توجهی از انواع مواد غذایی مانند سبز های تر و خشک، انواع خورشت ها، پسته، تخمه، فندق، بادام، سالاد، قارچ و انواع گوشت ها استفاده نمود. کارشناسان فروش ما آماده ی ارائه مشاوره جهت انتخاب و خرید دستگاه به شما مشتریان عزیز هستند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک