قیمت دستگاه فر کیک پزی گران است؟ چگونه می توانم اطلاعاتی در خصوص کارکرد و مزایای این دستگاه ها و شرایط فروش و واگذاری به دست بیاورم؟
قیمت دستگاه فر کیک پزی با آن که گران تر از نمونه های دیگر است اما می تواند برای سال ها برای شما کار کند و همین مزایا سبب می شود که با اطمینان خاطر بیشتری اقدام به خرید نمایید. همان طور که می دانید فرهای صنعتی در نمونه ها و سایزهای مختلف تولید می شوند.
قیمت گذاری بر روی فرهای نیمه صنعتی و حرفه ای بر اساس نوع کار و سایز و تعداد دیس های فر تعیین می شود و البته استاندارد و متریال به کار رفته در آن ها هم تاثیر بسزایی در قیمت گذاری دارد.
ما توانسته ایم با بهره گیری از تیم مجرب تولید و با استفاده از تکنولوژی برتر مناسب ترین انواع فر کیک پزی و قنادی را تولید کرده و با رعایت تمام اصول ایمنی و با در نظر گرفتن استانداردهای روز جهانی اقدام به طراحی و ساخت انواع قیمت دستگاه فر کیک پزی صنعتی حرفه ای نموده ایم.
برای دریافت اطلاعات و نحوه فروش و قیمت هر یک از فرها کارشناسان ما در تمام مدت شبانه روز آماده خدمات رسانی هستند.
فر حرفه ای که در کیک پزی و شیرینی پزی و حتی در رستوران ها نصب و بهره برداری می شوند ما را در ایجاد فضایی برای کار سالم تر و سریع تر و با کیفیت تر قرار می دهند و ایمنی دستگاه های فر حرفه ای بسیار بالاست و در همین راستا میزان تولید و پخت و صرف جویی در مصذف انرژی بسیار پایین است و همین امر موجب شده است که بهترین نمونه های تولید داخل و یا وارداتی به صاحبان مشاغل مختلف پیشنهاد داده شود.
قیمت تهیه این مینی فرها طوری تعیین شده است که خریدار با هر نوع شرایط اقتصادی و میزان هزینه بتواند یکی از آنها را به سادگی تهیه کند و برای دریافت اطلاعات کانال تلگرام و کارشناسان ما کاملا آماده هستند و میزان تولید و جانمایی در معرفی و تصمیم گیری برای خرید فر حرفه ای مهم است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک