قیمت دستگاه فر کوچک 4 دیس ارزان نیمه صنعتی برای کارگاه ها و تولیدات و سفارشات مشاغل خانگی مناسب است و جای کمتری هم می گیرد.
برای تولید انواع شیرینی و کیک و بیسکویت فرهای قنادی مناسب هستند و به دلیل این که می توانند با شعله یکنواخت و به صورت پخش حرارت غیر مستقیم کار پخت را انجام دهند کیفیت تولیدات را چند برابر می کنند.
قیمت دستگاه فر کوچک 4 دیس ارزان است و برای بسیاری از کارگاه ها و تولید کننده های خانگی مناسب طراحی شده است و همان طور که می دانید فرهای قنادی به صورت عمدی ساخته می شوند و در زیر آنها پایه هایی نصب می شود که برای جابجایی و حمل و نقل مشکلی پیش نیاید.
فر قنادی 4 دیس بسیار کارآمد و با عایق بندی استاندارد طراحی و ساخته شده است و از نظر قیمت به دلیل این که به صورت مستقیم و بدون واسطه به فروش می رسند مناسب و ارزان هستند.
فرهای 4 دیس ارزان قیمت هستند و برای تولید خانگی به دلیل این که هم کار با آن ها ساده است و هم جای کمتری می گیرند توصیه شده اند و نمونه های جدید تر این تولیدات در فروشگاه ها و نمایشگاه دستگاه های صنعتی موجود است که مورد توجه خریدار قرار خواهد گرفت.
کار با فر قنادی ساده بوده و در هنگام نصب و راه اندازی توصیه های لازم در اختیار خریدار قرار می گیرد و کلیه دستگاه های صنعتی مانند فرهای قنادی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند.
فرهای قنادی به صورت عمودی طراحی شده اند و برای کارگاههای با حجم تولید بالا از انواع این فرها با تعداد 6 و 8 دیس و بالاتر هم تولید و به فروش می رسد.
قیمت هر یک از فرهای قنادی با توجه به میزان و حجم تولید مورد نظر و تعداد طبقات و دیس های تعبیه شده تعیین می شود و البته قیمت مواد اولیه به کار رفته در ساخت فر هم موثر است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک