قیمت دستگاه سیل سالاد تمام اتوماتیک تک و چند قالبه با توجه به چه ویژگی هایی تعیین می شود؟ و آیا خواسته مشتری را برآورده می کند؟
مزایای استفاده از دستگاه سیل تمام اتوماتیک: دارای بدنه استنلس استیل و تیغه برش استیل، امکان نصب تاریخ زن طبق سفارش، امکان ساخت در مدلهای ۴ قالب و قالبهای خاص طبق سفارش، دارای سیستم plc و مانیتورینگ جهت کنترل عملیات دستگاه، دارای سیستم کنترل مقدار کشش رل توسط اینکودر، پانچ و پرس اتوماتیک، قابلیت باز و بسته شدن رول به صورت اتوماتیک جهت سيل كردن درب ظروف پلاستيكي با استفاده از فيلمهاي از جنس PE,PP,PVCو…به صورت اتوماتيك مورد استفاده قرار مي گيرد.
قیمت دستگاه سیل سالاد تمام اتوماتیک با تزریق گاز، مناسب جهت بسته بندی انواع موادغذايي با ماندگاري بالا با قیمتی مناسب به فروش میرسد.
اپراتور ظرف پر شده را داخل دستگاه قرار داده و دكمه مربوطه را فشار مي دهد. دستگاه به صورت اتوماتيك ظرف را به داخل كشيده، هواي ظرف را تخليه مي كند ، گاز مربوطه را به داخل ظرف تزريق كرده و توسط فيلم مربوطه ، ظرف را سيل مي كند.
سيستم دستگاه مكانيكي و پنوماتيك مي باشد و دستگاه تاريخزن به روي آن قابل نصب است. اين دستگاه در انواع دستي ، فروشگاهي ، نيمه اتوماتيك و تمام اتوماتيك قابل ارائه است. دستگاه سیل تمام اتوماتیک با قابلیت وکیوم و تزریق گاز جهت بسته بندی انواع موادغذایی با ماندگاری بالا در ظروف PE , PET , PP و ….. از جمله: انواع فرآورده های گوشتی (گوشت قرمز، چرخ کرده،قطعات مرغ(، سبزیجات (منجمد و تازه)، غذاهای آماده و نیمه آماده و … می باشد. دستگاه سیل وکیوم با تزریق گاز با تخلیه هوای داخل بسته و تزریق گازهای نگه دارنده باعث می شود مواد غذایی بسته بندی شده، کیفیت اصلی و تازگی خود را حفظ نمایند. دستگاههای سیل تمام اتوماتیک همگی دارای ضمانت نامه و خدمات پس از فروش می باشند که مسلما این اطمینان را به خریدار می دهد که از فروشگاه و افراد معتبر و مطمئن خریداری کرده اند و کیفیت دستگاههای معرفی شده و خریداری شده از سوی خریداران در چهارچوب استانداردهای حاکم بر بازار می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک