قیمت دستگاه سیل زرشک با حجم تولید و سایز دستگاه و میزان مصرفی انرژی و البته نوع متریال به کار رفته در آن متغیر است و خرید آن مقرون به صرفه خواهد بود.
قیمت دستگاه سیل زرشک با توجه به این که این دستگاه در داخل کشور طراحی و ساخته می شود و از متریال بسیار مرغوب در آن استفاده شده است بسیار ارزان و مقرون به صرفه است و به جهت این که در کشور ما مصرف زرشک و نوع و کیفیت آن اهمیت ویژه ای دارد برای بسته بندی آن هم از بهترین روش ها استفاده می شود.

توسط دستگاه سیل می توان انواع زرشک های معمولی و کوهی را بسته بندی نمود. زرشک محصولی است که در غذا های ایرانی ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و باید درست و راحت بسته بندی گردد تا زرشک در بسته بندی دچار خرابی و فاسد شدن نشود و به درستی نگهداری شود. از بسته پرس هم می توان در زرشک استفاده نمود یعنی دستگاه سیل تمام هوای داخل پلاستیک که زرشک در آن قرار دارد را میگیرد و کاملا آن را کم حجم می کند.
بسته بندی زرشک با دستگاه سیل در سلفون و یا در ظرف های یکبار مصرف صورت گرفته و با تخلیه هوا این امکان به محصول داده می شود که رنگ و بوی خود را حفظ کرده و با ماندگاری بیشتری در فروشگاه ها عرضه شود.
برای دریافت مشخصات فنی هر یک از دستگاه ها می توانید از طریق آنلاین و اینترنتی اقدام نموده و با کارشناسان ما که در این زمینه فعالیت دارند مشاوره های لازم را به عمل آورید.
زرشک و بسیاری از محصولات خوراکی در سبد غذایی مصرف کننده قرار دارد که می توان با دستگاه سیل به بهترین شیوه و با تخلیه هوا بسته بندی و به فروشگاه ها و سوپرمارکت های بزرگ ارسال نمود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک