قیمت دستگاه دم گیر و بوجاری کشمش با تناژ 4 تن در یک شیفت کاری اهمیت زیادی برای مشتری دارد و بر قیمت فروشان تاثیر بسزایی می گذارد.
همان طور که می دانید کشمش یکی از مواد مغذی است که با توجه به طعم و مزه آن مورد مصرف بالایی در غذاها و یا مصرف به عنوان خوراکی مکمل دارد و به همین دلیل دستگاه دم گیر و بوجاری کشمش توانسته است کاملا مورد توجه کارآفرینان قرار بگیرد.
قیمت دستگاه دم گیر و بوجاری کشمش یکی از دستگاه هایی است که برای تولید کننده داخلی در حجم و اندازه های متفاوت بسیار کارآمد طراحی شده است و مورد استقبال فراوانی در بین تولیدکنندگان کشمش قرار گرفته است.
مصرف کشمش هر چقدر که تمیزتر و بسته بندی آن بهتر باشد برای مشتری بسیار مورد پسند است و به محض این که انواع مواد خوراکی مانند کشمش و خشکبار و سبزیجات و غلات پاک کرده و تمیز باشند بیشتر مورد توجه قرار میگیرند.
از ویژگی های دستگاه بوجاری و دم گیر این است که اول از همه گرد و غبار از مواد غذایی پاک می شود و دیگر این که اجسام سبک تر مانند توسط فن از محصولاتی مانند حبوبات و خشکبار جدا می شوند و ناخالصی های سنگین تر توسط سرندهای بوجاری جدا می شوند.
هنگامی که کشمش بوجاری شده بسته بندی می شود برای مصرف کننده قابل تشخیص است و بر فروش آن تاثیر زیادی دارد و مصرف کننده ترجیح می دهد که بهترین محصول و با کیفیت را مصرف کند.
برای این که بتوانید کیفیت محصولات و بسته بندی را ارتقاء بدهید بهتر است از دستگاه دم گیر و بوجاری کشمش خریداری شود و این کار از جهت بالا بردن درآمدزائی مهم است.
هنگامی که در خط تولید و فرآوری و یا فقط در جهت بسته بندی کردن کشمش از دستگاه بوجاری خریداری نمایید می توانید کیفیت بهتر و در نتیجه فروش بیشتر محصول را تجربه کنید و این امر از طریق دریافت اطلاعات از طریق سایت ساده تر و امکان پذیر شده است و در زمان کوتاهی امکان تهیه دستگاه برای شما فراهم می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک