قیمت دستگاه دست دوم قند شکن را از طریق آنلاین و روزانه دریافت کرده و از این طریق بهترین ماشین آلات با قیمت پایین را می توانید خریداری نمایید.
قیمت دستگاه دست دوم قند شکن بسیار ارزان تر از دستگاه هایی که به صورت نو فروخته می شوند. دستگاه های قندشکن اتوات یا نیمه اتومات به دلیل این که مستحکم بوده و برای سال ها می توانند کار کنند به صورت دست دوم هم خریداری می شوند.
کلیه ماشین آلات و تیغه های برش و میز برش و سرند در این دستگاه ها مورد بررسی قرار گرفته است و کارشناسان تعمیر و یا بازبینی لازم را انجام داده اند و بنابراین با اطمینان خاطر می توانید هر گونه دستگاه قندشکن مورد نیاز خود را با تیغه های متفاوت ثبت سفارش و خریداری نمایید.
دستگاه های قندشکن با تعداد تیغه های گوناگون 2 تیغ و 44 تیغ می توانند در ساعت تناژهای مختلفی خرد نمایند. این دستگاه ها که برای کارگاه های خانگی و یا کارخانجات طراحی و ساخته شده اند و در دستگاه های دست دوم شاسی های دستگاه مورد بازبینی قرار گرفته است که دچار هیچگونه آسیب احتمالی نباشد.
بدنه دستگاه دست دوم قندشکن از استیل است که بهترین کیفیت را دارد و دیگر این که میزان برق در این ماشین آلات بسیار پایین و مقرون به صرفه است. درجه بندی قند در سه سایز و داشتن سرند تفکیکی از دیگر مزایای این دستگاه هاست که به شما معرفی می شود. برای ثبت سفارش خرید می توانید به صورت آنلاین اقدام کنید و البته ماشین آلات و میزان کارایی و قیمت آنها در سایت درج شده است و به روز شده در اختیار خریدار قرار می گیرد. خرید اینترنتی نه تنها در هزینه های رفت و آمد می کاهد بلکه با سرعت بخشیدن در روند خرید می تواند به خریدار کمک کرده تا خرید بهتر و مقرون به صرفه تری را انجام دهد. دستگاه های قندشکن دست دوم را به صورت فایل های جداگانه با مشخصات کامل می توانید درخواست و دریافت نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک