قیمت دستگاه بوجاری و شستشو کشمش به همراه خشک کن و دم گیر هر یک به صورت جداگانه در سایت مندرج شده است و اطلاعات لازم به شما داده می شود.
دستگاه شستشو و بوجاری هر یک بر کیفیت محصول می افزایند و برای این که کلیه استانداردها و موازین بهداشتی رعایت شوند این دستگاه ها برای خط تولید و بسته بندی بسیاری از محصولات مورد نیاز هستند.
قیمت دستگاه های بوجاری و شستشو کشمش هر یک به صورت جداگانه و یا هر دو برای خط بسته بندی کشمش در اختیار خریدار قرار میگیرد و با توجه به میزان و حجم بسته بندی می توان هر یک از دستگاه های موجود را تهیه نمود.
دستگاه های بوجاری توانایی جداسازی انواع گرد و غبار و ناخالصی ها را دارند و با توجه به این که هوای فشرده با سرعت و با حجم زیاد بر روی کشمش گرفته می شود هر گونه گرد و غبار از روش کشمش پاک شده و به خوبی این امر در بسته بندی ها مورد توجه قرار می گیرد.
کشمش یکی از مواد غذایی است که به علت سلامت و مغذی بودن آن بسیا رپر مصرف است و به همین دلیل هم در بسته بندی و کیفیت بالای آن دقت بیشتری می شود.
دستگاه بوچاری نه تنها برای کشمش بلکه برای بسیاری از مواد و محصولات عذایی مورد نیاز است و انواع حبوبات و خشکبار و غلات آجیل توسط این دستگاه به خوبی پاک شده و سپس یرای بسته بندی آماده می شوند.
شستن و بوجاری کردن هر یک می توانند بر افزایش کیفیت تولیدات ناثیر مثبت داشته باشند و به همین جهت هم افرادی که مبادرت به بسته بندی انواع مواد عذایی می کنند به خرید و تهیه چنین تجهیزاتی ترغیب می شوند.
فروش انواع دستگاه بوجاری و دم گیر با قیمت های مناسب می تواند قدرت خرید تولید کننده را بیشتر کرده و در نهایت راندکان کار را افرایش دهد.
برای بسته بندی هر گونه محصولات و دریافت اطلاعات تکمیلی و نحوه کار و نصب وراه اندازی دستگاه های بسته بندی کارشناسان ما به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی هستند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک