قیمت دستگاه بسته بندی پیلوپک کارکرده بسته بندی انواع کیک، کلوچه، خرما، گز، شکلات، کتاب، مجله بصورت تک عددی و چند عددی بنا به سرعت و اندازه آن مشخص می شود.
شما می توانید دستگاه پیلوپک دست دوم را خرید کرده و برای بسته بندی کیک، کلوچه، پریز برق، گز، باسلوق، قند های تک نفره، خرمای تک نفره و … از آن استفاده کنید. دستگاه های پیلوپک عموما برای بسته بندی محصولات به صورت تک تک استفاده می شوند و به دلیل سرعت بالا در بسته بندی و عملکرد اتوماتیک عموما در کارگاه های بزرگ و کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرند.
قیمت دستگاه بسته بندی پیلوپک کارکرده با کیفیت بالا به صورت نو و یا دست دوم در نمایشگاه دایمی ما اعلام شده است.
اتوماتیک دستگاه های بسته بندی پیلوپک نام دارد که البته انواع متفاوتی دارند. مواردی که این دستگاه های اتوماتیک را از هم متمایز می کند ساختار فیزیکی plc آن ها ، تعداد بسته بندی در هر دقیقه، سرعت بسته بندی (سرعت دستگاه ) و عملکرد متفاوت این دستگاه ها برای بسته بندی محصولات می باشد.
اگر شما به دنبال راه اندازی یک شغل جدید و کم هزینه هستید می توانید با خرید دستگاه پیلوپک دست دوم برای بسته بندی موارد مختلف از آن استفاده کنید. شما می توانید با صرف هزینه ی کمتر دستگاه پیلوپک دست دوم را خریداری کنید و کار خود را شروع کرده و به سود دهی مناسب برسید.
دستگاه های پیلوپک به دو صورت با plc و بدون plc ساخته می شوند. دستگاه های پیلوپک می توانند انواع محصولات را با اندازه ها و ویژگی های مختلف بسته بندی نمایند.
این دستگاه ها با مکانیزم های خاص بسته بندی افقی در کیسه ها و پاکت های سلفونی سه سر دوخت را انجام می دهند و با سرعت بالا محصولات را بسته بندی نمایند. حداکثر عرض بسته بندی در حدود 40 سانتی متر می باشد و طول بسته بندی نیز می تواند هر اندازه ای باشد.
رول سلفون روی این دستگاه و در محل مخصوص قرار می گیرد و به مرور باز شده و بعد از قرار گرفتن محصول در آن بصورت سه سر دوخت بسته بندی می شود. شما می توانید قیمت دستگاه بسته بندی پیلوپک کارکرده را از طریق اینترنت و سایت های مربوطه دریافت کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک