قیمت دستگاه بسته بندی سیل ساندویچ سرد و سالاد فصل دارای تنوع بالا و با توجه تعداد بسته بندی در ساعت است که امکان هرگونه انتخاب را فراهم آورده است.
در عصر امروز شکل و شمایل بسته بندی مواد غذایی به طور کلی با تغییرات زیادی همراه بوده است. و این تغییرات با توجه به نیاز هایی چون راحتی و ظاهر زیبا برای جلب توجه مصرف کننده نهایی انجام می شود. در بسته بندی های جدید قابلیت تزریق گاز جهت افزایش ماندگاری محصول و حفظ تازگی و کیفیت آن لحاظ شده است این کار طول عمر محصول را به میزان بالایی افزایش می دهد. از مزایای دستگاه بسته بندی ساندویچ سرد می توان به محافظت غذا در برابر نور و رطوبت و گرد و غبار اشاره نمود.

قیمت دستگاه بسته بندی سیل ساندویچ سرد

قیمت دستگاه بسته بندی سیل ساندویچ سرد

توسط این دستگاه می توان انواع ساندویچ با سیز های مختلف را بسته بندی نمود. این دستگاه فابلیت ویژه ی دیگری که به همراه دارد این می باشد که اگر حجم سفارشات ساندویچ از سوی مشتریان زیاد باشد، می توان با استفاده و به کار گرفتن این دستگاه در وقت صرفه جویی نمود و یک ساندویچ باکیفیت تحویل مشتری داد. این مدل دستگاه بسته بندی سیل ساندویج قابلیت بسته بندی با فویل و سلفون را به همراه دارد.
دستگاه های بسته بندی سیل در دو مدل ساده و تمام اتوماتیک قرار دارند. در دستگاه های تمام اتوماتیک تمام فرآیند سیل کردن و بسته بندی ساندویج و انواع فست فود توسط دستگاه و بدون دخالت و حضور فردی انجام می شود. اما در دستگاه های بسته بندی سیل ساندویچ ساده عملیات بسته بندی حتما باید با حضور یک فرد آموزش دیده انجام شود.
جهت اطلاع از مشخصات فنی دستگاه بسته بندی ساندویچ سرد و استعلام قیمت کافیست با کارشناسان ما در صنایع بسته بندی تماس بگیرید. استفاده از امکانات جانبی جدید و تکنولوژی روز طبق خواست مشتری و ابعاد سفارشی از مزایای تولید کننده ماشین بسته بندی ساندویچ است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک