قیمت دستگاه بسته بندی سالاد فصل رومیزی برای رستوران و فست فودها با چه ویژگی هایی تغییر می کند؟ این دستگاه برای استفاده در چه جاهایی کاربرد دارد؟
در زمان بسته بندی و دربندی ظروف یکبار مصرف هوای داخل ظرف را به صورت کامل تخلیه می نمایند، دستگاه وکیوم و تزریق گاز ازت نصب شده روی دستگاه بسته بندی سالاد فصل می تواند هوای اطراف را خارج کرده و بجای آن گاز ازت به داخل بسته تزریق نماید و با اصلاح اتمسفر بسته، ماندگاری محصول را تا سه برابر افزایش دهد و این خود سبب می شود که محصول از آفت و فاسد شدن نجات یابد و افزایش زمان ماندگاری که این عمل سبب کاهش اکسیده شدن، کپک زدن و بو گرفتن محصول در داخل ظرف می شود.
قیمت دستگاه بسته بندی سالاد فصل رومیزی این دستگاه در طیف وسیعی از محصولات صنایع غذایی مانند بسته بندی، سالاد فصل، گوشت، ماهی، سبزیجات، غذاهای آماده، سبزی، قارچ، خشکبار، خیارشور… قابل استفاده می باشد.
این دستگاه ها مواد سالاد فصل را با اندازه مشخص در ظروف یکبار مصرف ریخته و سپس دستگاه درب ظرف را با فیلم پلاستیکی سیل کرده و پلمپ می کند و یا با استفاده از دستگاه های استرچ سلفون دستی آن را بسته بندی می کنند. قیمت دستگاه های مختلف سالاد الویه بسته به ظرفیت و نوع آن می تواند متفاوت بوده و قابل سفارش است.
در مورد انواع سالاد های دیگر نیز می توان از همین دستگاه های سیل و سیل وکیوم استفاده کرد. جهت بسته بندی سالاد فصل و سالاد الویه دستگاه سیل وکیوم مورد کاربرد می باشد.
دستگاه سیل وکیوم مورد کاربرد جهت بسته بندی و درب بندی ظروف یکبار مصرف در ابعاد و اندازه های متنوعی می باشد. از دیگر موارد کاربرد دستگاه سیل وکیوم می توان به بسته بندی خرما، بسته بندی مواد غذایی، بسته بندی غذای رستورانی، بسته بندی میوه، بسته بندی سبزیجات، بسته بندی خشکبار و حبوبات اشاره نمود. متخصصین و مشاوران ما برای ارائه مشاوره رایگان در خدمت شما هستند و می توانند در مورد هر کدام از دستگاه های و کارایی آنها راهنمایی و مشاوره ارائه نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک