خرید دستگاه بسته بندی سیل ساندویچ سرد فست فود و رستوران بسیار پرکاربرد هستند و می توان از آنها براحتی برای پک کردن انواع غذاها استفاده کرد.
متخصصین ما با در نظر گرفتن نیازهای مختلف رستوران که هم فضای کمی در اختیار دارند و هم هزینه کردن مبالغ بالا توجیه اقتصادی ندارد، اقدام به طراحی و ساخت دستگاه بسته بندی غذای رستوران در مدلهای مختلف کرده اند که با قیمت بسیار مناسب و با اشغال فضای کم بهترین گزینه برای رستوران ها را انتخاب کنید.
خرید دستگاه بسته بندی سیل ساندویچ سرد و غذای فست فودی به شما کمک می کند تا غذای بیرون بر رستوران خود را پک کرده و با کیفیت بالاتری به مشتریان ارائه دهید.
دستگاه سیل وکیوم خطی صنایع بسته بندی مورد کاربرد جهت بسته بندی عذای رستورانی، بسته بندی سالاد فصل، بسته بندی سالاد الویه، بسته بندی سبزیجات، بسته بندی خشکبار، بسته بندی ترشیجات و بسته بندی انواع مواد پروتئینی از جمله بسته بندی مرغ، بسته بندی گوشت، بسته بندی ماهی، بسته بندی حبوبات و بسته بندی فلافل و پیراشکی سایر مواد غذایی و محصولات دیگر می باشد لازم به ذکر است بسته بندی با دستگاه های سیل وکیوم به افزایش ماندگاری محصولات کمک بسیار شایانی می نماید. دستگاه شیرینگ پک مورد کاربرد جهت بسته بندی غذای رستورانی و بسته بندی ظروف یکبار مصرف در ابعاد و اندازه های گوناگون می باشد.
دستگاه های بسته بندی سیل در یه مدل دستی، اتومات و فول اتوملات تولید و به بازار ارائه می گردند. از دیگر موارد کاربرد دستگاه شیرینگ می توان به بسته بندی جعبه، بسته بندی نان، بسته بندی داروهای گیاهی، بسته بندی کتاب و بسته بندی مجله و بسته بندی سایر محصولات دیگر اشاره نمود. قیمت این دستگاه ها بنا به ظرفیت و اندازه و … می تواند متفاوت باشد.
بنا به شرایط و موقعیت شما باید ابتدا دستگاه مناسب انتخاب شود و سپس برای خرید اقدام نمود. خواهشمند است جهت دریافت اطلاعات بیشتر و آشنایی بیشتر با انواع دستگاه های بسته بندی به وب سایت ما مراجعه فرمایید. و جهت خرید و برای اطلاع از قیمت انواع دستگاه های مناسب برای بسته بندی غذای بیرون بر در رستوران ها به لیست قیمت کارشناسان ما رجوع کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک