قیمت دستگاه بسته بندی حجمی نمک دست دوم کرج که در نمایشگاه ما موجود و توسط کارشناس تایید می باشد، مناسب و بصرفه نسبت به نو می باشد.
برای بسته بندی انواع محصولات و مواد غذایی خوراکی امروزه نیاز به دستگاه ها و تجهیزاتی که بتوانند به خوبی و با استاندارد این کار را انجام دهند نیاز داریم.
نمک و دیگر محصولاتی به صورت گرانولی که به صورت روزانه بارها مورد نیاز هستند هم یکی از این محصولات و مواد غذایی هستند که به صورت بسته بندی شده مورد نیاز و مصرف هستند.
دستگاه حجمی یا بنام های پیمانه ای یا پیاله ای کاربرد دارد. دستگاه بسته بندی حجمی نمک کریستالی دست دوم تمام اتومات یعنی ریحتن محصول در پاکت و دوخت سر آن انجام می دهد و دارای ساختار مکانیکی پیمانه پیمانه محصول را در پاکت وزن می کند و می ریزد.
کارکرد با دستگاه حجمی بسیار آسان هست و می توانند انواع محصولات و مواد غذایی را به صورت بسته بندی شده و با کمترین زمان و به سرعت تولید و آماده ورود به بازار کنند.
دستگاه دست دوم که توسط کارشناسان و متخصصین مورد بررسی قرار گرفته است هیچگونه عیوب فنی ندارد و برچسب سلامت آن موجب می شود که خریدار با اطمینان خاطر بتواند دستگاه مورد نیاز خود را تهیه و خریداری نماید.
قیمت دستگاه بسته بندی حجمی نمک دست دوم کرج را می توانید از کارسناس فروش دریافت نمایید و بهترین دستگاه بسته بندی نمک کریستالی که حجمی است.
دستگاه های حجمی برای کارگاه های صنعتی انواع مواد غذایی مانند نمک، ادویه جات در خط تولید و بسته بندی راه اندازی می شوند.
این ماشین آلات مجهز به پیاله هایی در بالای دستگاه هستند. انواع محصولات از قبیل چیپس سیب زمینی، شکلات، تافی، شکر، پنیر، نمک کریستالی، گیاهان دارویی و مواد شیمیایی به صورت اتوماتیک خشک بسته بندی شده و وارد بازار فروش می شوند.
دستگاه های بسته بندی دست دوم هم همان حداکثر دقت دستگاه نو و آکبند را دارند و حداقل تلرانس در این دستگاه ها مشاهده می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک