قیمت خرید دستگاه بسته بندی پیلوپک نان مکانیکی و اتومات با کمترین و نازلترین ارائه می شود و در خدمت کلیه تولید کننده ها قرار خواهد گرفت.
گاهی بسته بندی به صورت دو طرف دوخت است که با اصطلاح به آن پیلوپک گفته می شود و به صورت مکانیکی و ساده کار بسته بندی انواع نان به اتمام می رسد و در بازار انواع متنوعی از دستگاه های بسته بندی که برای این امر مورد نیاز است به صورت نو و دست دوم موجود است و کار را برای تولید کننده ساده تر می کند.
قیمت خرید دستگاه بسته بندی پیلوپک نان برای کلیه صنایع که در این زمینه خدمات رسانی می کنند اهمیت ویژه ای دارد و بسته بندی نان جو، نان باگت، نان تافتون و لواش می تواند بر کیفیت و ماندگاری محصولات افزوده و کلیه فروشگاه های بزرگ و کوچک ترجیح می دهند که از نان های بسته بندی شده با کیفیت خوب و ظاهری شیک و برای فروش انتخاب و خریداری نمایند.
با دستگاه بسته بندی پیلوپک هم می توان انواع نان ررا بسته بندی کرد و هم شیرینی و نان خشک و کیک و کلوچه های مختلف با استفاده از این دستگاه ها به شکل زیبایی بسته بندی و در اختیار فروشنده قرار می گیرد.
قابلیت های این دستگاه را می توان در سرعت بسته بندی و کیفیت بسیار دقیق و توانایی بسته بندی مواد غذایی و انواع نان و دیگر محصولات را در سایزهای مختلف نام برد که هم کیفیت تولید چند برابر می شود و هم سرعت در کار بیشتر خواهد شد و این امر به تولید بیشتر کمک می کند.
ضایعات بسته بندی در این دستگاه ها بسیار کم است و از آن جایی که با بسته بندی محصولات محافظت آنها در برابر باد و برابر گرد و خاک بیشتر می شود طبیعتا مشتری ترجیح می دهد که از محصولات بسته بندی شده خریداری نماید.
این دستگاه ها قیمت ارزان دارند و در برابر توانایی هایی که دارند بسیار مقرون به صرفه بوده و کارایی بالایی هم دارند و کاملا به صورت استاندارد ساخته می شوند.
فن آوری نصب شده بر روی این دستگاه های بسته بندی به صورت دوخت از بالاست که ارجعیت دارد و کیفیت دوخت را بالا می برد و برای این که قطعات دستگاه بسته بندی در برابر عوامل طبیعی و زنگ زدگی محافظت گردد و قطعات از استیل می باشد و قابلیت کار با این تجهیزات بالا و ساده است و اپراتور به راحتی می تواند مراحل بسته بندی را تحت نظر داشته باشد و مراحل مختلف بسته بندی کاملا اتوماتیک و خودکار است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک