فر 6 سینی صنعتی مشاغل خانگی با کارایی بالا و تولید بسیار باکیفیت برای قنادی ها و شیرینی پزی ها و بسیار کارآمد و با قیمت ارزان فروخته می شود.
فر 6 سینی صنعتی مشاغل خانگی دارای نمونه های بسیار زیادی است که هم به صورت وارداتی هستند و هم توسط تولید کننده داخلی طراحی و ساخته شده اند. فرهای صنعتی که در داخل کشور طراحی و ساخته می شوند دارای تمام استانداردهای لازم هستند و به خوبی عایق بندی شده اند و میزان کارایی آنها مورد آزمایش های مختلف قرار گرفته است.
فر 6 سینی صنعتی مشاغل خانگی را چگونه تهیه و راه اندازی کنم؟ قیمت هر یک از انواع فرهای خانگی چقدر است و روش های مناسب خریداری فرهای صنعتی به چه صورت است؟
این فرها حتی نسبت به نمونه های خارجی، قیمت کمتری دارند و می توانید از کاتالوگ ها و عکس و فیلم هایی که در سایت موجود است میزان کارایی و قدرت پخت و تولید هر یک از فرها را مورد بررسی قرار دهید.

فر 6 سینی صنعتی مشاغل خانگی

فر 6 سینی صنعتی مشاغل خانگی

فر 6 سینی صنعتی مشاغل خانگی طوری طراحی و ساخته شده است که برای کارگاه هایی با حجم کار متوسط و حتی فضای کوچک بتواند قابل استفاده باشد. تعدادی سینی و دیس های فر صنعتی بستگی به میزان تولید شما می تواند تغییر کند و کار با برق و گاز هم از جمله دیگر ویژگی ها و مشخصات فر صنعتی است که میزان مصرف انرژی در این تجهیزات بسیار بهینه سازی شده است.
شیشه نشکن درب فر و حالت فنری آن کار با آن را ساده تر کرده است و هوای داخل فر به صورت یکنواخت توسط فن به کلیه نقاط فر فرستاده می شود. فرهای صنعتی 4 و 6 دیس برای مشاغل خانگی کاملا مورد نیاز است.
فر صنعتی با تجه به نوع دستگاه، کیفیت قطعات و میزان مصرف انرژی، کشور سازنده و همچنین بر اساس تعداد سینی قیمت گذاری می شود و البته میزان نوسان قیمت مواد اولیه هم در این امر بی تاثیر نیست. اطلاعات جزئی تر و مشخصات فنی بیشتر را می توانید از طریق ارتباط با کارشناس در سریع ترین زمان ممکن به دست آورید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک