فر پخت شیرینی خانگی 4 دیس که به صورت نیمه صنعتی ساخته شده است با ماکزیمم درجه حرارت 250 درجه سانتیگراد برای کارگاه های خانگی مناسب است.
دستگاه های فر شیرینی پزی کارایی بالایی داشته و به خوبی کار تولید را سر و سامان می دهند و سفارش این دستگاه ها از طریق نمایشگاه ها و فروش گاه های معتبر انجام می شود.
فروش فر پخت شیرینی خانگی 4 دیس برای افرادی که می خواهندکار خود را به صورت تولید کننده خانگی و در فضای کوچک انجام دهند بسیار مناسب است و طراحی منحصر به فرد دارد.
ابعاد و تعداد دیس هایی که این فرها دارند کارایی آنها را افزایش داده و بسیاری از کسانیکه می خواهند در ابعاد کوچکتر کار کنند تهیه و تامین چنین دستگاه هایی مقرون به صرفه تر است و می توانند با قیمت مناسب از این تجهیزات بهره مند شوند.
فرهای شیرینی پزی دارای تعداد فن های متفاوت هستند و از جمله 4 دیس دارای یک فن و فرهای شش و هشت دیس هر یک دو فن دارند که این سبب می شود که میزان پخت و سرعت به خوبی در آنها کنترل شود.
در فرهای شیرینی پزی و قنادی داشتن فن امری الزامی است چرا که سبب می شود که پخش یکسان حرارت در فضای فر به خوبی صورت بگیرد و همین امر موجب می شود که پخت یکسان و باکیفیت صورت بگیرد.
قیمت انواع فرهای شیرینی پزی متفاوت است و در بازار به دلیلی نوسان قیمت در مواد اولیه ممکن است تغییراتی در قیمت انواع فر صنعتی و نیمه صنعتی ایجاد شود.
پخت خانگی کیک هم کیفیت آن را بهتر می کند و هم خریدار ترغیب می شود که با توجه به تازگی و نوع تولیدات تمایل بیشتری به خرید داشته باشد و این امر در ایجاد درآمد تاثیر بسزایی دارد.
فرهای 4 دیس شیرینی پزی را می توانید به صورت اینترنتی ثبت سفارش کنید و قبل از آن اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت نمایید و یا با مراجعه به فروشگاه های معتبر اقدام به خرید نمایید.
کلیه دستگاه های صنعتی معرفی شده دارای ضمانت و گارانتی پس از فروش هستند و این امر اطمینان تولید کننده را به خود جلب خواهد کرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک