فر نیمه صنعتی کیک پزی خانگی کار شما را در تولید باکیفیت تر و با سرعت بیشتر کرده و بر افزایش تولید تاثیر مثبت دارد و امکان سفارش خرید آنلاین ممکن است.
فر نیمه صنعتی تمام تجهیزات و امکانات لازم برای تولید خانگی را دارد و به جهت این که فرهای نیمه صنعتی کوچک تر هستند و حمل و نقل ساده تری دارند مورد توجه بسیاری از تولید کننده های خانگی هستند.
فر نیمه صنعتی کبک پزی خانگی نقش مهمی در تولید هر چه بهتر و باکیفیت تر محصولات خانگی دارد. انواع کیک و شیرینی و بیسکویت و نان های خانگی با استفاده از فرهای نیمه صنعتی کیک پزی با تولید بیشتر و به صورت حرفه ای انجام شده و می توانید اطلاعات و نحوه کار با دستگاه را در سایت به خوبی مطالع نمایید.
فر کیک پزی خانگی دارای ابعاد کوچک تری است و جانمایی آن ها ساده تر است و می توانید به صورت برقی و گازی از آن ها استفاده کنید. فر نیمه صنعتی کیک پزی خانگی دارای سیستم چرخش هوای گرم است که به صورت یکنواخت و یکدست تمام گرما و حرارت را در داخل فر تنظیم می کند. فر کیک پزی خانگی شیشه های نشکن داشته و از جداره استیل درجه یک ساخته شده است و این امر به حفظ و نگهداری گرما و از بین رفتن انرژی جلوگیری می کند. فر شیرینی و کیک پزی خانگی به صورت برقی و یا گازی کار می کند و در هر طبقه سیستم گرمایش به صورت مجزا کار می کند.
فرهای نیمه صنعتی برای مصارف خانگی و در نانوایی های کوچک و یا تولید مواد غذایی که در حجم کوچک تولید می کنند فعالیت کرده و تولیدات و محصولات با بهاریت کیفیت پخته خواهد شد. سیستم جرقه زن دراین دستگاهها نصب شده است و برای ایمنی بیشتر سیستم تاخیر زمانی و آلارم هم تعبیه شده است. فر نیمه صنعتی علاوه بر این که با گاز شهری کار می کند قابلیت پخت با گاز مایع را هم دارد و همان طور که اشاره کردیم با چرخ های تعبیه شده قابل جابجایی آسان است..

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک