فر قنادی 4 دیس کوچک گازی به سفارش تولید کننده خانگی و با جانمایی مناسب طراحی و ساخته می شود و بهترین تجهیزات در این فر کار گذاشته خواهد شد.
کارفرما می تواند به خوبی میزان تولید و پخت را برآورد کرده و سپس اقدام به ثبت سفارش نماید. کارگاه های ساخت که فعالیت چشمگیری در طراحی و تولید انواع فرهای قنادی دارند توسط کارشناسان ماهر و متخصصین درجه یک طراحی و ساخته می شوند.
فر قنادی 4 دیس کوچک گازی توسط کارفرما و یا تولید کننده خانگی به هر شکل و به صورت گازی و برقی و یا هر دو ساخته می شود.
مینی فر قنادی خانگی دارای بدنه بیرونی تمام استیل است و به خوبی هم برای ایجاد ایمنی و دوری کردن از هدر رفت انرژی عایق بندی پشم سنگ حرارتی شده است. سایز فر قنادی 4 دیس گازی کوچک است و برای ابعاد و فضاهای کوچک ساخته می شود اما همان قدرت و توانایی پخت بهترین کیک و شیرینی را دارد.
تنظیم حرارت در فر کوچک گازی نقش مهمی در هر چه بهتر شدن پخت ایفا می کند. این حرارت در تمام قسمت های فر صنعتی به صورت یکسان پخش می شود و باعث می شود که پخت به صورت یکنواخت صورت بگیرد.
قیمت ساخت و فروش انواع فر 4 دیس قنادی اهمیت ویژه دارد، چرا که هر یک از دستگاه ها با توجه به میزان تولید و تعداد دیس ها و اتوماتیک بودن و یا نیمه اتوماتیک بودن فر بستگی کامل دارد.
فر قنادی 4 دیس، 6 دیس، 8 دیس و بالاتر به صورت کم مصرف ساخته می شود و حجم انرژی کمتری را مصرف می کند و از جهتی هم برای خریدار به صورت تضمینی و با خدمات پس از فروش عرضه می شود. فر قنادی به صورتی ساخته شده است که جای کمتری می گیرد و با این حال بسیار مقاوم و مستحکم ساخته شده است.
فرهای جدیدی که دارای فن هستند، کیفیت پخت را چندین برابر می کنند و البته قیمت بالاتری دارند. در این نمایشگاه می توانید انواع فر خانگی صنعتی مورد نیاز خود را بررسی و خریداری نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک