فر قنادی صنعتی کوچک گاز شهری که از جدیدترین ساخته های تولیدکننده های کشور است با قیمت ارزان و با نصب آسان در دسترس شما قرار گرفته است.
فر قنادی معمولا در ابعاد بزرگتر برای کارگاه های صنعتی بزرگ به صورت گازی تولید می شود و از ان جایی که گاز شهری و استفاده از آن برای دستگاه های صنعتی مقرون به صرفه تر است می توانید ثبت سفارشات خود را به صورت مستقیم و آنلاین در اختیار همکاران ما قرار داده که در صورت موجود بودن اعلام و یا در صورت نیاز بسته به سفارش خریدار توسط سازنده ایرانی و در کارگاه های مجهز تولید می شود.
فر قنادی صنعتی کوچک گاز شهری به تولید کننده ها و کارگاه های کوچک خانگی این امکان را می دهد که میزان تولید را افزایش داده و همچنین فراهم سازی فضایی برای تولید باکیفیت تر را فراهم می کند.
فر قنادی صنعتی دارای چرخ ها و یا پایه هایی برای جابجایی آسان است که در هنگام نظافت و یا شستشو این امر به کمک شما می آید. شیشه درب فر قنادی صنعتی کوچک نشکن است و به خوبی می توانید از بیرون مراحل پخت را تحت کنترل و نظارت داشته باشید.
یکی از سوالاتی که ممکن است بکنید این است که کدام فر مناسب تر است؟ فر گازی و یا برقی؟
هر یک از فرهای گازی و یا برقی دارای معایب و محاسنی هستند که شما می توانید با آگاهی از آنها اقدام به خرید و تهیه نمایید. فر گازی صنعتی برقی ارزان تر است و سریع تر کار می کند و فرهای گازی به کاز شهری وصل هستند و اصولا یک سبم هم برای اتصال به برق برای روشن شدن پیلوت و فن و لامپ دارند.
نگهداری فر گازی ساده تر است و هزینه های تعمیر آن کمتر است. فر گازی سریع تر گرم می شود و پخت در آن با هوای مرطوب و با کیفیت بالاتر صورت می گیرد. فر قنادی صنعتی گازی کوچک کار شما را در مجموع ساده تر و سریع تر خواهد کرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک