فر قنادی شش دیس سایز کوچک برای کارگاه ها و مشاغل خانگی بسیار مناسب است و فروش آن بدون واسطه و با قیمت استثنایی آغاز شده است.
مینی فرهای شیرینی پزی در سایزهای مختلف و تعداد دیس های متنوع ساخته می شوند و این تجهیزات به جهت این که در کارگاه و شیرینی پزی ها و یا در منازل و قنادی ها با استقبال بالایی مواجه شده اند دارای بهترین متریال بوده و با نصب چرخ هایی در زیر دستگاه امکان جابجایی ها را بسیار ساده تر کرده است.
فر قنادی شش دیس سایز کوچک برای تولیدات خانگی و یا حتی برای کارگاه های شیرینی پزی بسیار مناسب است و هم کیفیت عالی و هم قیمت بسیار خوب دارد.
میزان سوخت در این فرها بسیار پایین است و بهینه سازی شده است و مناسب تری فر قنادی شش دیس ساز کوچک هم به صورت گازی و هم برقی ساخته شده است و بسیار کارآمد است.
متریال و تجهیزات و شیرهای گاز این فرهای قنادی تماما خارجی هستند و کلیه استانداردها در این فرها رعایت شده است.
از نطر ایمنی و مقاومت، فر قنادی شش دیس سایز کوچک کاملا مطابق با استاندارد ها ساخته شده است همین امر با توجه به این که قیمت فر هم استثنایی و ارزان است، خریدار را مجاب می کند که اقدام به خرید فر قنادی مذکور نماید.
فرهای قنادی که در سایزهای کوچک ساخته می شوند این امکان را به تولید کننده های خانگی می دهند که از این دستگاه ها به بهترین شکل استفاده نمایند.
دیجیتال و سیستم آلارم در فر قنادی سبب شده است که میزان کارایی و مدت زمان پخت قابل تنظیم بوده و انواع شیرینی و کیک در این فرها به خوبی پخته و با کیفیت بالا به دست خریدار می رسد.
ثبت سفارش خرید و انتخاب دستگاه و فر قنادی مورد نظر به صورت آنلاین هم انجام می شود و اقدامات لازم برای بررسی و بازدید از دستگاه ها در اولین فرصت امکان پذیر می گردد.
لیست قیمت ها به روز شده و با توجه به نوسان بازار در نظر گرفته و اعلام می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک