فر قنادی رو کابینتی برای مشاغل خانگی مناسب و قیمت های فروش فرهای قنادی نیمه صنعتی و صنعتی برای تولید باکیفیت تر در کارگاه های خانگی اعلام می شود.
برای پخت انواع کیک، شیرینی، نان های فانتزی و سنتی به فرهای متفاوت و با کیفیت عالی نیاز است و بهترین فر قنادی رو کابینتی برای مشاغل خانگی در مرکز فروش فرهای صنعتی خانگی تولید می شود. فر گازی رو کابینتی زیبایی و کیفیت عالی دارد و قابلیت قرار کرفتن بر روی کابینت را دارد.
ابعاد و حجم کوچک این فر گازی موجب شده است که این فر قنادی بسیار کم مصرف است. از خصوصیات این فر گازی کیفیت بسیار بالای آنها است و با ورق ضخیم پوشانده شده است.
استیل این فر برای بدنه بیرونی آن بسیار باکیفیت است و همچنین بدنه داخل آن از گالوانیزه ساخته شده است. در فر قنادی رو کابینتی برای جلوگیری از اتلاف انرژی و هدر رفت گرما و صرفه جویی در مصرف گاز و همچنین برای افزایش کیفیت پخت از عایق بندی بسیار استاندارد و درجه یک استفاده شده است.
در فرهای قنادی مخصوص مشاغل خانگی، یک صفحه چدنی تعبیه شده است که برای پخت تخصصی نان های سنتی و فانتزی مورد استفاده قرا می گیرد. فرهای رو کابینتی دارای 4 پایه تنظیم شونده هستند که جابجایی آن ها را ساده تر می کند و همچنین شیشه نشکن دو جداره و مقاوم در برابر حرارت دارند.
فر قنادی رو کابینتی برای مشاغل خانگی دارای ضمانت یک ساله است و ارسال آن به کلیه شهرها و مناطق کشور امکان پذیر است. ظاهر زیبا و کاربرد فر قنادی رو میزی آن را در بین مشاغل خانگی محبوب کرده است. شما برای استفاده فر در مشاغل خانگی بهتر است از فرهای رومیزی که متاسب با کاربردتان است استفاده کنید و علاوه بر این همانطور که می دانید در نظر گرفتن هزینه ها در انتخاب و خرید فر قنادی اهمیت بسزایی دارد.
برای صرفه جویی در هزینه ها باید شناخت کافی از المان ها و فاکتورهایی که می تواند شما را در خرید فر قنادی مورد دلخواه و مطابق با نیازتان همراهی کند آگاهی لازم را داشته باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک