فر صنعتی قنادی 6 دیس فن دار و بالاتر برای تولید کننده کیک و شیرینی بسیار زیاد بوده و ترجیح از انواع فر صنعتی با دیس های متفاوت در زمینه کاری خود بهره ببرند.
با توجه به تقاضای کارگاه های تولید قنادی و شیرینی پزی ها برای توسعه کار خود انواع فر صنعتی قنادی 6 دیس فن دار کیفیت بسیار بالا با قیمت فروش بسیار مناسب در اختیار خریدار قرار داده می شود.
قیمت هر دستگاه صنعتی از جمله انواع فر صنعتی قنادی برای خریدار بسیار حائز اهمیت است و استفاده از فر با دیس بالا بنا بر حجم تولید و عرضه و فروش در نظر گرفته می شود. اگر مشتری نیاز به تولید بالا در منزل داشته باشد خرید مینی فر تا 8 دیس را هم ممکن می کند.

فر صنعتی قنادی 6 دیس فن دار

فر صنعتی قنادی 6 دیس فن دار

تمام فر صنعتی دارای استانداردهای لازم بهداشتی بوده و خریدار از هر جهت در ایمنی دستگاه مورد نظر اطمینان کافی خواهد داشت.
راه اندازی مشاغل خانگی با فر گازی 4 دیس جهت راه اندازی مشاغل خانگی به صورت کاملا استاندارد و با بهترین قطعات فر قنادی صنعتی گازی در دستور کار تولید قرار داده شده و برای فروش آماده ثبت سفارش گردیده است.
فر صنعتی قنادی از جمله دستگاه های بسیار رایج در صنعتی قنادی و شیرینی پزی و حتی در نانوای های فانتزی است.
تولید فر صنعتی گازی که با گاز شهری و یا گاز مایع کار می کند و برای تولید حرارت از این منبع انرژی می توان استفاده کرد کارایی فر را بالا برده و در هزینه های سوخت هم صرفه جویی می شود.
یکی از مزایای فر صنعتی قنادی قابلیت تنظیم زیر و روی محصولات قابل پخت به صورت مجزا را می توان نام برد و صرفه جویی در هزینه های تولید و در نتیجه پایین آمدن قیمت تمام شده محصول می تواند از مزایای فر صنعتی گازی باشد.
کار کردن با این فر بسیار ساده است و اپراتور می تواند از طریق تنظیم دیجیتال به صورت خودکار کار پخت فر را تحت نظر داشته باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک