فروش مینی فر قنادی 4 دیس نیمه صنعتی ماکزیمم دمای 300 درجه برای کارگاه های کوچک و مصارف خانگی فرصتی بسیار مناسب برای درآمدزایی می باشد.
انواع مینی فرها با تعداد دیس های مختلف برای رستوران ها و کترینگ هم صورت می گیرد و فرهای گردان به جهت این که کارایی بسیار بالایی دارند و قیمت فروش آنها بسیار مناسب و مقرون به صرفه است برای بسیاری از مشاغل مورد توجه است و برای این که کیفیت تولید کنترل شود به خوبی می توانید از انواع مینی فرهای دیجیتال سفارش داده و برای نصب کارشناس مجرب به محل اعزام خواهد شد.
فروش مینی فر قنادی 4 دیس به صورت نیمه صنعتی و صنعتی با قیمتی مناسب برای شروع به کار کسانی که می خواهند کارگاهی کوچک را راه اندازی کنند مناسب است.
مینی فرهای شیرینی پزی و قنادی 4 دیس که برای پخت خانگی انواع کیک و کلوچه و شیرینی مناسب هستند کار شما را ساده تر می کنند و میزان تولید را افزایش می دهند و این امکان را به تولید کننده خانگی می دهد که به تولید خود رونق بیشتری بدهد.

فروش مینی فر قنادی 4 دیس

فروش مینی فر قنادی 4 دیس

دانستن قیمت انواع مینی فر قنادی کوچک به شما کمک می کند که با توجه به میزان تولید خود و جایی که برای کار در نظر گرفته اید کمک شایانی نماید. فر 4 دیس از جمله دستگاه های صنعتی است که برای کار در منزل و کارگاه های خانگی مناسب بوده و برای همین منظور طراحی و ساخته شده است.
استفاده آسان و قطعات درجه یک به کار رفته در این نوع فر برای قنادی و شیرینی پزی ها مناسب است که هر وقت که خواستند بتوانند این قطعات را تمیز کاری و شستشو نمایند.
از طرفی مصرف پایین سوخت این دستگاه و همچنین حمل و نقل آن می تواند بر قیمت آن تاثیر فراوانی بگذارد و در عین حال برای خریدار مقرون به صرفه است که این نوع فر را خریداری نماید. برای سفارش خرید فر قنادی صنعتی 4 دیس و یا مینی فر شیرینی پزی بهتر است از نمونه های مختلف که در سایت موجود است بازدید نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک