فروش فر گردون قنادی کوچک حرفه ای هم دارای استاندارد است و هم  از گارانتی و ضمانت و خدمات پس از فروش برخوردار است و قیمت این ماشین آلات بسیار مناسب است.
با شروع فروش فر گردون قنادی کوچک حرفه ای این امکان برای شما فراهم می شود که بتوانید در حجم قابل توجه ای از محصول تولیدی و کیفیت آن را در درجه بسیار عالی بهبود ببخشید و این توانایی در شما ایجاد شود بتوانید انواع محصولات اعم از کیک و کلوچه را به چرخه ی تولید خود اضافه نمایید.
فرهای فرگردون قنادی این قابلیت را دارا می باشند که فاصله بین سینی ها ده سانت می باشد و ماکزیمم دما 400 درجه سانتیگراد طراحی شده است و می تواند فر انواع کلوچه محلی اعم از کلوچه فومن، کلوچه شیرمال، فتیر و نان ارمنی و انواع دیگر نان سنتی و کیک تولد و هر نوع شیرینی را پخت نماید.
فرهای قنادی جدیدترین و بروزترین تکنولوژی در ساخت آنها به کار رفته است و به همبن منظور نمونه های حرفه ای چهار دیس، شش و هشت دیس این فرها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.
این فرها در دو نوع دیس گرد قطر پنجاه سانتی متر و دیس مستطیل سایز سینی 40*60 طراحی می گردد. ابعاد طول و عرض فر دیس گرد 95*100 می باشد و دیس مستطیل نیز 115*120 هست.
مصارف و استفاده فرهای قنادی گردون را می توانید در شیرینی پزی ها، رستوران ها و هتل و حتی در پخت پیتزا به کار ببنید و در این راه از نتیجه کار راضی خواهید بود. فرهای گردون به صورتی ساخته می شوند که تعداد دیس های آن ها برای کارگاه ها و کارخانجات بسیار مناسب هستند.
با ساخت انواع فرهای صنعتی حرفه ای کار تولید انواع شیرینی و کیک و کلوچه با کیفیت بیشتر و سریع تر انجام می شود.
البته این فرهای گردن در دو نوع بدون بخار برای انواع کیک، کلوچه و شیرینی و بخاردار برای پخت نان حجیم و هچنیم کیک و شیرینی طراحی و تولید می گردد.
قیمت فرهای بخاردار دارای قیمت بالاتری نسبت به نوع بدون بخار می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin2

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک