فروش فر گاز نیمه صنعتی کارگاهی شیرینی و کیک پزی از طریق نمایشگاه ها و فروشگاه ها به صورت مستقیم و با اخذ ضمانتنامه ممکن شده است.
گاز نیمه صنعتی برای کجا به کار می آید و در چه کارگاه ها و یا کارخانجاتی نصب و راه اندازی می شود؟ فروش فر گاز می تواند به صورت اینترنتی هم انجام شود و البته تعدادی از هموطنان هم ترجیح می دهند که از طریق مراجعه به فروشگاه ها این کار را انجام دهند.
فروش فر گاز نیمه صنعتی کارگاهی که با قدرت و نحوه پخت بسیار جدید ساخته شده است توسط طراحان و متخصصین ایرانی با رعایت تمام استانداردهای ملی روانه بازار شده است و می توانید از طریق سایت ما اقدام به شناسایی این فر نموده و برای خرید آن مراجعه حضوری به کلیه نمایشگاه ها و فروشگاه ها به شما کمک خواهد کرد که بهترین انتخاب را داشته باشید.
از مزایای این دستگاه می توانیم به پایه دار بودن و قابل حمل بودن فر نیمه صنعتی اشاره کنیم که برای شستشو و جابجایی این امکان را به شما می دهد که به راحتی آن را جابجا کنید. فرهای نیمه صنعتی به راحتی کار پخت را انجام می دهند چرا که قابل تنظیم هستند و پخت یکنواخت و یکسان را انجام می دهند.
گازهای کارگاهی برای آشپزخانه های صنعتی و همچنین برای پخت انواع غذا در رستوران ها مورد استفاده قرار می گیرد. فرهای نیمه صنعتی در طبقات سه و چهار تولید می شوند و به دو صورت گازی و برقی ساخته می شوند و برای فروش عرضه می شوند. فرهای کارگاهی دارای درب های فنر دار هستند و پخت به صورت یکنواخت و یکسان انجام می شود و این امر یکی دیگر از محسنات این فرها خواهد بود. شیشه فرهای گازی کارگاهی دوجداره است و از جنس نشکن تولید شده است و همین امر موجبات برتری و ایمنی این فرها را سبب گردیده است. برای ین که از فرهای نیمه صنعتی بهترین استفاده را شود به صورت دیجیتال طراحی و ساخته شده اند و کار کردن با آن ها بسیار ساده است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک