فروش فر قنادی صنعتی در تهران آغاز شده است و برای شما که می خواهید کسب و کار قنادی و شیرینی پزی را آغاز و یا گسترش دهید مناسب می باشد.
فروش فر قنادی صنعتی در تهران را با کمک کارشناسان و صاحبنظران این حرفه انجام دهید. فر قنادی صنعتی دارای مزایای زیادی برای تولید انواع نان های حجیم و یا استفاده در قنادی ها و شیرینی پزیها دارند و می توانند تولیدات را با کیفیت عالی و با پخت بسیار عالی روانه بازار نمایند.
به طور کلی فر قنادی به دو صورت صنعتی و نیمه صنعتی تقسیم می شوند. فرهای صنعتی اغلب برای حجم گسترده ای از تولیدات مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع برای کارخانجات و همچنین برای کارگاه ها از این نمونه دستگاه های صنعتی استفاده می شود. فرهای نیمه صنعتی برای حجم تولیدات در سطح کم مورد استفاده قرار می گیرد. فرهای نیمه صنعتی برای جوابگوی کارگاه های کوچک و مغازه های قنادی می باشد.

فروش فر قنادی نیمه صنعتی در تهران

فروش فر قنادی نیمه صنعتی در تهران

فر های نیمه صنعتی دارای سینی های 4 تا 8 عدد می باشد و این فرها این قابلیت را دارا می باشد که بتوان افزایش سینی داد. این فر از تسویه هوای مطلوب استفاده می شود و این دستگاه ها دارای فن های هایی هستند که هوای گرم را داخل فر پخش می کنند و این باد گرم باعث پختن کیک و کلوچه می شود.

شما می توانید به مراجعه به اینترنت و بررسی قیمت سایتها بهترین و کارآمد ترین مدل را سفارش دهید و از خدمات پس از فروش آن نیز بهره مند شوید.
کارخانه های مختلف بنا به درخواست و نیاز و ابعاد مورد نظر شما اقدام به طراحی و تولید می کنند. برای سفارش به کارشناسان شرکتها تماس گرفته و بر اساس نیازی که دارید می توانید حتی به صورت آنلاین خرید نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک